news08.net/ads.txt

רחמים מלול פתח את שבוע ההתרמה השנתי של אקי”ם

אקים

ראש העיר רחמים מלול, פתח את שבוע ההתרמה של אקי”ם האגודה לקידום אנשים עם מוגבלות שכלית. ההתרמה תחל ביום רביעי, 14.2.18 

כאשר ילדי בית הספר בעיר ייצאו עם פנקסי התרמה להתרים את התושבים.

כמיטב המסורת, ראש העיר הוא הראשון שנרתם להושיט יד לכיסו ולתרום במסגרת שבוע ההתרמה הארצי של אקי”ם, שיחל ביום רביעי הקרוב עת ייצאו תלמידי בתי הספר בעיר למבצע התרמות בקרב תושבי רחובות. כל הכספים שייאספו, הנם קודש לעזרה לאנשים בעלי מוגבלות שכלית ובני משפחותיהם. את המבצע פתח כאמור מלול יחד עם חברת המועצה ומחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות ד”ר רוני באום, יו”ר אקי”ם ברחובות – אבי לנצמן ופעילי העמותה ברחובות. ראש העיר אשר שיבח את הפעילות החשובה שנעשית למתן סיוע לבעלי צרכים מיוחדים בקהילה, הדגיש כי באמצעות תרומתם המבורכת של תושבי העיר יתאפשרו פעילויות נוספות להעצמתם האישית ולשילובם בקהילה של בעלי הצרכים המיוחדים בקהילה.

השנה עסקו באקי”ם בפעילות הסברתית בבתי הספר ובמוסדות חינוך נוספים בעיר, על מנת לקדם שינוי עמדות בחברה וקבלת האחר והשונה. יו”ר סניף אקי”ם, אבי לנצמן הדגיש כי במהלך החודש הקרוב ייחנך בית אקי”ם החדש ברחוב חי”ש וזו תהא הזדמנות נאותה להודות לכל האנשים הנפלאים בעירייה ובקהילה, אשר סייעו ומסייעים לעמותה בהקמת המבנה ובפעילות השוטפת.

אקי”ם רחובות פועלת בשיתוף פעולה עם עיריית רחובות, באמצעות אגף לשירותים חברתיים, אגף החינוך והנוער ורשת חוויות, למען אוכלוסיית המוגבלות שכלית התפתחותית ומסייעת להם ולמשפחותיהם בתחומי החינוך, הדיור, התעסוקה והשילוב באוכלוסייה. הפעילויות נערכות במטרה לקדם תכניות לשעות הפנאי, כגון מועדונים, קייטנות, פעילויות תרבות, ועוד. גם בתחום החינוך אקי”ם דואגת להעשרת תכניות בתוך מסגרות החינוך הפועלות בעיר, החל מגן לימן, דרך ביה”ס עידוד, המע”ש ועוד.

תרומות תתקבלנה ביום ההתרמה הארצי וגם לאחר מכן, באקי”ם רחובות, רחוב אבן עזרא 18, או באמצעות הטלפון: 08-9351962.

 

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן