news08.net/ads.txt

רחמים מלול: “רחובות היא מפעל חיים, נמשיך לפעול כדי שיהיה טוב לחיות כאן”

ראש עיריית רחובות, רחמים מלול, העלה הערב (רביעי) רשומה בחשבון הפייסבוק שלו בעקבות דירוגה של רחובות שנייה במדדי איכות החיים בין 14 הערים הגדולות. 

“רחובות היא מפעל חיים”, כתב מלול. “את רוב היום שלי אני מבלה בעבודה, כי אני אוהב את העיר הזו, ואני אוהב את התושבים ויש הרבה מה לעשות לקדם. עשינו כברת דרך ארוכה בעשר השנים האחרונות. אני שמח וגאה על כך שההשקעה הגדולה במגוון תחומים בעיר באה לידי ביטוי בדירוגה של העיר בצמרת הערים הטובות בישראל. נמשיך לפעול כדי שיהיה טוב לחיות כאן! תודה לכם, התושבות והתושבים, על האמון והתמיכה, ותודה לכל שותפיי לעשייה – נבחרי הציבור והעובדים”.

אין להתעלם מן העובדה כי רק לפני שנה הייתה זו רחובות שצעדה בפסגה – מכאן שחלה נסיגה במדדי איכות החיים בעיר. רמת גן שניצבה שנייה אשתקד, ניצבת בראש והיא העיר הכי איכותית בישראל.

ברחובות קיימת שביעות רצון מאזור המגורים ושביעות רצון מהדירה, היא מהמובילות בתוחלת חיים אך מנגד, מה שגרם לכך שהעיר ירדה למקום השני הם הנתונים הבאים: ברחובות יותר תאונות דרכים קטלניות מתוך תאונות דרכים בדרכים עירוניות בהשוואה לממוצע הארצי (3.45% ברחובות לעומת 1.59%), אחוז הולכי הרגל שנהרגו בתאונות דרכים גבוה מהממוצע הארצי (5.17% ברחובות לעומת 2.39%). כמו כן, אחוז הפסולת הממוחזרת נמוך בהשוואה לממוצע הארצי (17.0% ברחובות לעומת 22.0%).

כמו כן, רחובות נמצאת במקום ה-12 במדד אמון במערכת הבריאות, במקום ה-10 במדד מועסקים במשרה חלקית שלא מרצון ובמדד שביעות רצון מהאיזון בין עבודה לתחומי חיים אחרים. אגב, מתוך 33 המדדים הזמינים עבור רחובות, ב-25 מדדים מצבה טוב יותר מהממוצע הארצי ורק בשמונה מדדים מצבה של רחובות פחות טוב מהממוצע הארצי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן