news08.net/ads.txt

רחמים מלול: “שמח שבמעלות משולם שמים דגש על חינוך הישגי לצד חינוך ערכי”

ראש העיר רחמים מלול קיים סיור בבית הספר היסודי מעלות משולם, מבתי הספר הגדולים במחוז מרכז בפרט ובישראל בכלל.

בסיור שקיים רחמים מלול, במסגרת הביקורים במוסדות החינוך בעיר לאורך השנה, השתתפו סגנו, מחזיק תיק החינוך זהר בלום, מנכ”ל העיריה דורון מילברג, מנהלת אגף החינוך והנוער סמדר קרפובסקי, מנהלת המחלקה לחינוך יסודי שרה והב, מנהלת מחלקת שח”ר יעל סלע ויו”ר הנהגת ההורים שי סאסי.

בתחילת הביקור קיבלו את פמליית ראש העיר 192 תלמידי כיתות א’, שהניפו לכבודו את דגלי המדינה ובית הספר ושרו את המנון המוסד. מלול התעניין בנעשה בבית ספר והתרשם ממגוון הפרויקטים החדשניים שהוצגו בפניו. בהמשך בירך את צוות המורים על ההשקעה הרבה שהביאה את בית הספר להישגים לימודיים וערכיים. במפגש שהתקיים בחדרו של המנהל, מאיר אמויאל, הציג המנהל את העשייה הרחבה ואת התוכניות המיוחדות המתקיימות בבית הספר.

“חינוך איכותי ועשיר הוא המפתח להצלחה בחיים”, אמר מלול. “אני שמח שבבית הספר מעלות משולם שמים דגש על חינוך הישגי לצד חינוך ערכי, השילוב הזה מביא תוצאות נפלאות ברמה הלימודית וברמה האנושית”. זהר בלום הוסיף: “מעלות משולם הוא אחד מבתי הספר הגדולים במחוז מרכז, אשר מוביל בהרבה מאד תחומים פדגוגיים וקהילתיים. אנו מוקירים את העבודה המשותפת של מנהל בית הספר והנהגת בית הספר, בשיתוף ועד ההורים שמצליחים יחד לבנות מערכת חינוך למופת”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן