news08.net/ads.txt

רחמים עוזרי נפצע באורח אנוש בתאונה בצומת באר טוביה, המשפחה מבקשת: “תתפללו עליו”

בתאונה הקטלנית שהתרחשה בכביש באר טוביה נפצע באורח אנוש רמי עזורי מקרית מלאכי. בתו, עמית פרסמה רשומה בפייסבוק: “אני מתחננת אני זועקת תתפללו לרפואת רחמים בן סביחה עזורי שנכנס לניתוח דחוף. אבא שלי עמוד התווך שלי היה מעורב בתאונה הקשה היום בדרום כשמשאית התהפכה על הרכב שלו. אני מתחננת תרעידו את שערי שעריים. אני לא יודעת איך אני אשרוד אם יקרה לו משהו”
הציבור מוזמן להשתתף בתפילות, בואו נקרע את השמיים:
תהילים פרק קכא
א שִׁיר, לַמַּעֲלוֹת:
אֶשָּׂא עֵינַי, אֶל-הֶהָרִים– מֵאַיִן, יָבֹא עֶזְרִי.
ב עֶזְרִי, מֵעִם יְהוָה– עֹשֵׂה, שָׁמַיִם וָאָרֶץ.
ג אַל-יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ; אַל-יָנוּם, שֹׁמְרֶךָ.
ד הִנֵּה לֹא-יָנוּם, וְלֹא יִישָׁן– שׁוֹמֵר, יִשְׂרָאֵל.
ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ; יְהוָה צִלְּךָ, עַל-יַד יְמִינֶךָ.
ו יוֹמָם, הַשֶּׁמֶשׁ לֹא-יַכֶּכָּה; וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה.
ז יְהוָה, יִשְׁמָרְךָ מִכָּל-רָע: יִשְׁמֹר, אֶת-נַפְשֶׁךָ.
ח יְהוָה, יִשְׁמָר-צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ– מֵעַתָּה, וְעַד-עוֹלָם.

כזכור, בתאונת הדרכים שהתרחשה אתמול במעורבות משאית שהתהפכה ומספר כלי רכב נהרגו שלושה אנשים. ממד”א נמסר כי חובשים ופראמדיקים של מד”א קובעים את מותם של 3 נפגעים בתאונה ומעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח אסותא באשדוד וברזילי באשקלון 6 פצועים בדרגות פציעה שונות.יוסי שקל מפקד האירוע מטעם כבאות והצלה מסר “מדובר בתאונה מורכבת מאוד בה מעורבת משאית ומספר כלי רכב, מחזה קשה מאוד לכל מי שנמצא בזירה. אנו מבצעים הערכת מצב בכדי לחלץ את הלכודים ובשלב זה חילצנו שלושה לכודים בינהם שני הרוגים. לכודים נוספים נמצאים בתוך כלי הרכב שנמחצו מתחת למשאית מבצעים פעולות חילוץ ובסיוע מנוף שיגיע לזירת האירוע לסיוע”. מפקד מחוז דרום טפסר שמוליק פרידמן בדרכו למקום האירוע.

מאסותא אשדוד נמסר:  בהמשך לתאונה הקשה בין קרית מלאכי למושב עזריקם, אל בית החולים הציבורי אסותא אשדוד פונו עד כה 4 פצועים – 1 במצב קשה, 1 במצב בינוני ו-2 במצב קל.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן