news08.net/ads.txt

“ריקי דלאל” – בית האופנה הבינלאומי לשמלות כלה וערב – כובש פסגה נוספת בעולם, הפעם – באתונה

ריקי דלאל – ממעצבות שמלות הכלה המובילות בעולם והמעצבת הישראלית עם הכי הרבה נקודות מכירה בעולם, במעל 180 בוטיקים בעולם –

 השיקה חנות דגל נוספת, הפעם – באתונה. חנות זו מתווספת לחנויות הדגל של המותג בעולם בלונדון – רחוב אוקספורד וברמינגהם, הולנד – בזוולה וכמובן בישראל – באשדוד.

הסניף באתונה, ממוקם ברובע קניות יוקרתי, נפתח בהשקה חגיגית, אליה נהרו אנשי תעשיית אופנה וביוטי לצד משפיענים וסלבס מקומיים, עם הרבה רעש תקשורתי בערוצי הטלוויזיה המקומית.

פופי פאולידויו מנהלת חנות הדגל ריקי דלאל אתונה יחד עם הדוגמן והשף קונדיטור דימיטריס דראקוס ומשמאל ריקי דלאל

הגיעו להתחכך עם המעצבת הישראלית: מנחת הטלויזיה קונסטנטינה ספירופולו (המחזיקה חשבון אינסטגרם עם 420 אלף עוקבים- @konstantinaspyropoulou) שהגיעה עם הסטייליסטית הצמודה שלה להיפגש עם ריקי. מנחת הטלוויזיה והדוגמנית שזכתה בתירות מיס יוון, קטרינה אוונגלינו, השחקנית זטה דוקה, מעצב השיער וכוכב הטלויזיה טריפונס סמורס (המחזיק חשבון אינסטגרם עם 250 אלף עוקבים- @trifonassamaras)  וייצר עניין רב. הזמרת היווניה סטפני לוקה, מעצב האופנה הכי גדול ביוון, לאקיס גווליס שידוע בשת”פ שלו עם דולצ’ה גאבנה ופראדה, הגיע במיוחד להיפגש עם ריקי ולדבר על שיתוף פעולה ביוון. רמונה ולדי שמנחה את משטרת האופנה בטלוויזיה היוונית, ועוד.

פופי פאולידויו – מנהלת חנות הדגל, ריקי דלאל, דנה פן – מנהלת המותג ועידן שושן שותף ב’ריקי דלאל’
ריקי דלאל, השחקנית זטה דוקה ופופי פאולידויו – מנהלת חנות הדגל באתונה
ריקי דלאל ומיס יוון קטרינה אוונגלינו

(צילומים: NPD Photo)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן