news08.net/ads.txt

רי/מקס Deluxe בגדרה זכו להערכה על פועלם ותרומתם לקהילה בליל הכוכבים של הרשת

רי/מקס Deluxe בגדרה, זכו להערכה על פועלם למען הקהילה ב’ליל הכוכבים’ של רשת רי/מקס, שהתקיים ב”אווניו” במהלכו הוענקו הוקרות לסוכנים וזכיינים המובילים של הרשת במגוון קטגוריות. תגלית השנה והבטחת השנה, לשנת 2018 הוכרזו בקרב הסוכנים והמשרדים.

רי/מקס Deluxe בגדרה בהובלת הזכיין חנן הרוש, הוא בין המשרדים אשר זכו לקבל בגאווה גדולה אות הוקרה על התנדבות ומעורבות חברתית.

ברנרד רסקין, מנכ”ל רי/מקס ישראל, אמר בפתיחתו של האירוע: “אני גאה להיות איתכם כאן, אנשי הנדל”ן הטובים ביותר, שהמקצוענות היא דרך חיים עבורם ויודעים איך לתת ערך מוסף ללקוח. עוצמת הרשת שלנו הייתה ותמיד תהיה השילוב שבין מותג חזק, משאבים וחומר אנושי מהטובים בעולם. ההישגים שהוצגו היום, וסיכמו את שנת 2018, מצביעים על מגמה ברורה ואחידה שהציבור בישראל יודע להעריך עבודה מקצועית”.

יצוין כי רי/מקס ישראל מקיימת שיתוף הפעולה ההדוק ורב שנים עם עמותת “גדולים מהחיים” אשר תומכת ומלווה ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם. סוכני וזכייני הרשת תורמים ממיטב כספכם וזמנכם למטרה מבורכת זו ו”ליל הכוכבים” היווה הזדמנות מצויינת בין היתר, להוקיר תודה ליוזמה זו.

(צילום: יורם בן סעדון)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן