news08.net/ads.txt

רכילות מקומית ★ 27.11.2017 (גליון 04, כל רחובות)

3b41c307-ca95-4c76-965e-405748342014 (1)|1

אביבית בר זוהר

, שכיכבה בגליון הקודם על השער, ממשיכה לייצר כותרות. אחרי ששבה מארה”ב גילתה מלכת הבוטוקס והגורו לזוגיות המקומית שהיא כאן והיא ממש לא תיעלם מעיני הציבור לאור העובדה שבתכנית הסאטירה הפופולארית “ארץ נהדרת”, החליטו לחקות אותה. כבוד.

חמישי האחרון, פרידה ורענן נגר פלאס הרכש החדש שלהם, מושיק עפיה, פותחים שולחן עם חברים. בתפריט: קולינאריה משובחת, אלכוהול בטוב טעם ומלא, מלא מוסיקה.

קצת לפני שפתח את ה”רודאו” עם כל המי ומה – ועל כך בהמשך, בילה אייל גולן, סוף שבוע עמוס במסיבות באמסטרדם עם החברים הטובים ובהם מאמן הפועל מרמורק, ניסן יחזקאל.

ואילו המיתולוגית של גולן ואם שני ילדיו, אילנית לוי ניצלה את ההפסקה מהשדרוג הביתי בגינה אותה היא מטפחת עם בנזוגה אלירז שדה, לטובת זמן איכות עם היורשים ליאם ואלין עמם התייצבה בפרימיירה של “נעלמים 2”. הצלם רפי דלויה תיעד מקרוב.

הבועט המרמורקי עידן חג’ג’, חגג לאישתו לעתיד, שובל וקנין יום הולדת שהחלה במסיבה עם חברים והסתיימה שלשום במסעדת “טעם העמק”. שיהיה במזל.

סגן ראש העיר, מתן דיל, קפץ בשבוע שעבר לבית משפחת הוד, שם קיבלו אותו במלא אהבה הרצים למיליון, כוכבי הריאליטי האהובים במדינה, הלן ורגב. ויש גם תיעוד.

חמישי שהיה, דניאל כהן, חיל בלהקת הרבנות הצבאית, בוגר בימת הנוער ומזה שלושה שבועות עובד ב”ארומה” בהרצל, מגיע עם חיוך ענק למשמרת אחרי שבילה בהופעה של חנן בן ארי בקריית התרבות בנס ציונה ומתוודה על חלומו הרטוב: “להיות שחקן, אני יודע שאולי אין בזה כסף אבל יש בזה אושר”. אם אתה רואים אותו תאחלו לו מזל טוב גם מהמדור. בשישי הזה הוא חוגג 20!

באירוע פתיחת אירועי ההצדעה של הגיל השלישי שהתקיים בבית העם בשבוע שחלף הפתיע אייל לוי, מנהל המטה לבטיחות בדרכים, את האזרחים המבוגרים עם ערכת תוכן ושי. חברת המועצה ומחזיקת תיק ותיקים, אוכלוסיות מיוחדות וקהילה, ד”ר רוני באום, התרגשה מהמחווה ופרגנה חזרה.

תפתחו יומנים: ב-2.12, בול במוצ”ש הקרוב, הזמיר מן יהל יגיע לסיבוב נוסף ב”דבלין” עם מופע מלא. אנחנו נהיה שם!

ואם במסלסלים עסקינן: בשישי האחרון עמד אמנון ארגוב במטבח ובישל מרק תימני אסלי למפיקי הסרט על אחיו “סוף עצוב על זוהר ארגוב”, דני דותן ודליה מבורך שליקקו את האצבעות.

הקוסמטיקאית המדופלמת יעל שחם מ-קארימה, ממשיכה ללמוד אצל כוהנת הטיפוח הלאומית חוה זיגנבוים. בהפסקה היא קפצה עם הקולגות לנשנש בבית הקפה הסמוך ברמת גן.

רביעי שהיה, האיש והרכבים קובי חלפון פלאס האישה לימור וזוג חברים פירגנו לעצמם ערב קלאסי ב”פועה” ביפו.

בזמן שהתלוננו על קור ישראלי שכלל כמה שעות של גשם, נאלצו המשנה לראש העיר עו”ד יניב מרקוביץ‘ וסגן ראש העיר, זהר בלום, להתמודד עם קור מקפיא אי שם בפולין, כשליוו את המשלחת המקומית.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן