news08.net/ads.txt

רכש בנמל אשדוד: מלגזות חשמל חדשות

חברת נמל אשדוד רכשה 5 מלגזות חשמל חדשות כחלק מתהליך ההתייעלות וההכנה לתחרות

חברת נמל אשדוד ממשיכה בתהליכי התייעלות עם הגעתן של 5 מלגזות חשמל חדשות תוצרת חברת LINDE. המלגזות החדשות יחליפו מלגזות 2.5 טון ישנות תוצרת חברת HYSTER. מדובר במלגזות חדשניות, בעלות מערכת בקרת משטר עבודה ושמירה על בטיחות. מדובר באחת המערכות המתקדמות בעולם, אשר לוקחת בחשבון פרמטרים שונים כגון משקל המטען, מיקומו של מרכז הכובד על הקלשון, גובה של משקל מורם, וזווית הטיה. בהתאם לכך, המערכת יכולה להוריד את כושר ההרמה במידת הצורך, ואף מסוגלת לעצור את המשך המלגזה במקרה של סכנה בעקבות הפעלה לא בטיחותית.

מתוך חמש המלגזות, שתיים מתוכן הן בעלות תורן וקבינה נמוכות יותר ומותאמות לעבודה בתוך המכולות שתיים נוספות יעבדו בתוך מחסן כלי סוורות, והנן בעלות גובה קבינה סטנדרטית עם קלשונים ארוכים באורך 2 מטר, וגובה הרמה מעל 4.5 מטר. המלגזה החמישית והאחרונה זהה במאפייניה לשתי מלגזות מחסן סוורות, אך הקלשונים שלה מותאמים לעבודה במחסן חלפים ועל כן הם קצרים יותר, באורך של 1.6 מטר.

אלי בר יוסף, ממלא מקום מנכ”ל נמל אשדוד, מסר כי: “חברת נמל אשדוד משקיעה משאבים רבים על מנת להביא לשדרוג והתייעלות המערך התפעולי, במטרה להביא ללקוחות שלנו את השירות המהיר, היעיל, והבטוח ביותר. המלגזות החדשניות מהוות צעד נוסף אשר יאפשר לנמל להיערך לתחרות ולהמשיך להיות הנמל של ישראל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן