news08.net/ads.txt

רכש חדש בחדשות 08: הדר אלמגור ניר מונתה לכתבת גן יבנה וגדרה

מינוי חדש בחדשות אפס שמונה: הדר אלמגור ניר, תשמש כתבת בכירה באתר בענייני חדשות בעיקר ותוביל את הסיקור ביישוביים גדרה וגן יבנה. בנוסף, תספק אלמגור כתבות צבע בתחומים מגוונים כולל הצצה ומתכונים מהמטבח הפרטי. חדשות אפס שמונה – רשת אתרי חדשות בשפלה ובדרום, בעלת חשיפה גדולה ביותר באזור, המונה למעלה מ-650 אלף כניסות בחודש על פי נתוני אנליטיקס העולמי.

בארבע השנים האחרונות שימשה הדר אלמגור ניר כעורכת תוכן ראשית באתר גן יבנה.נט. במסגרת עבודתה סיקרה את כל מה שקורה ביישוב: האנשים, האירועים, הבילויים, הרגעים השמחים וגם העצובים, מבצע אחד בעזה עם ירי טילים שלא דילגו על היישוב וגם מגיפה אחת שעדיין איתנו. במהלך ארבע השנים האחרונות הכירה מקרוב את קהילת גן יבנה והתאהבה. לדבריה, “גיליתי אנשים חמים שנרתמים בתוך דקות לכל קריאת עזרה, פותחים את הלב ומושיטים יד בכל הזדמנות בין אם מדובר על עזרה בשיפוץ בית של קשיש ערירי, אירוח חייל בודד לסוף שבוע, ארגון חתונה לזוג חסר אמצעים ועוד. בכך פעם נחשפתי לעוד ועוד סיפורים וגיליתי יישוב של אנשים עם לב נדיר”.

הדר גדלה במושב ביצרון, וכיום מתגוררת בגדרה, חלמה כל חייה לעסוק בכתיבה. את החלום הגשימה בגדול כשעבדה במשרדי הפרסום הטובים של תל אביב והפכה מילים לסרטוני פרסומת, ג’ינגלים וקמפיינים שונים. בהמשך למדה יחסי ציבור ועבדה כיועצת אסטרטגיה פרסומית בחברת מיתוג וכמנהלת שיווק אך עיסוקה העיקרי היה ונותר אהבתה הגדולה – הכתיבה.

מעוניינים להצטרף לקבל עדכונים בוואטסאפ ברחובות, גן יבנה או גדרה? לחצו כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן