news08.net/ads.txt

רמי מדהלה במכתב תמיכה ליו”ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן: “בלי שום ספק, אנחנו ביחד ננצח”

רחמים מלול|רמי מדהלה

יו”ר ועד העובדים בעיריית רחובות, רמי מדהלה, שיגר מכתב תמיכה אל יו”ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, לאחר המתקפה אותה חווה האחרון באחרונה. “בימים אלו אנו עדים למלחמה שמתנהלת כנגדך בכלי התקשורת על ידי בעלי אינטרסים מסוימים”, כתב מדהלה, “בשמי ובשם חבריי לוועד העובדים, אנו מבקשים לחזק את ידיך בעת הזאת, כמו כן מבקשים ממך להמשיך ולעבוד יום ולילה לטובת חיזוק מעמדם של העובדים במשק”.


אבי ניסנקורן
“התבטאויותיך בתקשורת ראויות לשבח וזאת בצל המתקפה משולחת הרסן כנגדך על ידי אותם גורמים שעקרונותיהם וערכיהם אינם הערכים והעקרונות שלנו אנו. אתה, יו”ר ההסתדרות שרק בשנת 2016 דאגת להחזיר הכבוד לעובדים ולייצר בעל כורחם של הרבה בעלי אינטרסים שונים מהפכה חברתית בחברה הישראלית. כמו כן היינו עדים כולנו לחתימת הסכם היסטורי לעובדי המגזר הציבורי, העלאת שכר המינימום, צמצום העסקת עובדים על ידי קבלן, הקמת מועדון הצרכנות “שלך” – זה רק מקצת מפועלך וקצרה היריעה מלפרט את כל הפעולות שנעשו במגוון תחומים אחרים”.

מדהלה סיים את מכתבו בציטוט של אלברט איינשטיין: “רק מי שלוקח סיכון והולך רחוק, מגלה עד כמה רחוק הוא יכול להגיע” והוסיף: “בנימה אישית אבקש שוב לחזק את ידיך ושתמשיך לקחת סיכונים ולהגיע רחוק כפי שעשית ועושה, המשך במאמציך הבלתי נלאים לשמור עד כמה שניתן על ערכי השוויון במגזר הציבורי בפרט ובחברה הישראלית בכלל. ‘ביחד נלחמים, ביחד מנצחים’ – זה הקו המנחה אותי בחיים בכל פעולה שאני מוביל, לכן אני אומר לך בבטחה ובלי שום ספק אנחנו ביחד ננצח”.
אלון חסן
כזכור, אלון חסן יו”ר ועדי העובדים לשעבר בנמל אשדוד, קרא לחבריו לעזוב את הסתדרות העובדים – ולעבור להסתדרות הלאומית. “הגיע הזמן שניקח את גורלנו בידינו ונפסיק לסמוך על הגוף שהיה באמת אמור לתת גיבוי, לשמור ולהגן על העובדים – הגוף שנקרא הסתדרות. אין ספק שהמטרה שמייצגת ההסתדרות היא חזון העובדים והאזרחים בישראל, אך לצערי הרב הנהגת ההסתדרות חלשה ורופסת וכל יום שעובר היא יותר חלשה. למצב ההסתדרות אחראי, מי אם לא, אבי ניסנקורן העומד בראשה. אין ספק שהוא היו״ר החלש והאנמי ביותר שעמד בראשה”, כתב חסן אשר לדבריו הסתדרות העובדים לא פעלה על מנת לשמור על זכויות עובדי הנמל לקראת הפעלתו של הנמל הפרטי המוקם בסמוך לנמל אשדוד – ואף פעלה לפגוע במעמדם של ראשי הוועדים החדשים בנמל, כשאלה תקפו את ראשי ההסתדרות על התנהלותם המתונה לכאורה.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן