רמ”י פרסמה מכרז במסלול “מחיר מטרה” לבניית 246 יח”ד בשכונת יוני נתניהו בדימונה 

מדובר בתוספת של 246 יחידות דיור ומאות תושבים חדשים שיצטרפו אל העיר

רשות מקרקעי ישראל (רמ”י) בשיתוף משרד הבינוי והשיכון פרסמו מכרז לבניית 246 יחידות דיור  במסלול מחיר מטרה בשכונת יוני נתניהו.

מדובר במכרז לרכישת זכויות חכירה במתחם לבנייה רוויה.

המגרשים המשווקים במכרז זה מיועדים למגורים בבניה רוויה כחלק מתוכנית ‘דימונה צפון מזרח-שלב ב’ על כ-1,290 דונם בחלק הצפון מזרחי של העיר, על שלוחה מעל נחל ‘דימונה’.

המגרשים הינם חלק משכונת מגורים בת כ-2,725 יח”ד בתמהיל דיור מגוון של דירות קטנות (עד 80 מ”ר), צמודי קרקע וקוטג’ים. עוד בשכונה מבני ציבור (כ-208 דונם), מסחר ומשרדים (כ-3 דונם) ותשתית דרכים הכוללת מערכת תחבורתית וכבישים מתוכננים (כ-236 דונם). בנוסף, התוכנית מקצה כ-583 דונם של שטחים פתוחים עם פארק מרכזי בלב השכונה לרווחת התושבים.

התחרות במכרז תהיה על ההצעה הגבוהה ביותר עבור הקרקע או לפי שיטת מקסום רווחים, ולא נקבע מחיר מינימום. הוצאות הפיתוח עומדות על כ-2.2 מיליון שקל.

לדברי ראש העיר בני ביטון, שמאבקיו מול רמ”י צולחים מידי יום, מדובר בעיבוי נוסף של העיר דימונה. “תוספת של עוד 246 יחידות דיור משמעותה לפחות עוד כמה מאות תושבים שיגיעו לעיר שמרבה להטיב עם התושבים שלה”.

 

◼️ לקבוצת חדשות דימונה, מצפה רמון, ערד ומגילות ים המלח בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – כלכלה, נדל”ן הייטק ועסקים לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

צילום: עיריית דימונה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן