news08.net/ads.txt

אין שומר – אין לימודים!! מה קורה בבית ספר אריאל ברמלה?

ספויילר: הלימודים יתקיימו היום (שני) כרגיל בבית ספאר אריאל ברמלה.

“הורים יקרים, הריני לעדכנכם כי מחר ה 12.09.22 יום ב לא יתקיימו לימודים בבית ספר אריאל מפאת העובדה שאין שומר בבית הספר שמאבטח את ילדינו. ילדינו מגיעים לבית הספר בבטחון וצריכים גם ללמוד ולשהות בבית הספר בבטחון מלא! על כן ועד ההורים המוסדי קיבל החלטה חד משמעית לפנים משורת הדין כי מחר לא יתקיימו לימודים עד להבאת שומר קבוע לבית ספרנו! (לא פקח, לא סייר ולא שומר זמני שמתחלף) הכל למען בטחון ילדינו – כך כתבה להורי “אריאל”, דיאנה שילת דנינו, יו”ר ועד הורים מוסדי.

בהתכתבות שפורסמה עם ראש העיר מיכאל וידל, אשר נשאל בסוגיה, הוכח כי אכן אין שומר חדש. ייאמר לזכותו של ראש העיר כי דיבר אמת ולא “כיסתח” את הדברים. “זכתה חברת שמירה חדשה” הסביר וידל בהתכתבות, “ולא מצליחה לגייס מספיק שומרים. הפקחים שלנו מתגברים בבוקר עד שיסתדרו. הנחיתי להזמין אותם לשימוע כדי לגייס שומרים ודחוף”

שעות ספורות לאחר ההודעה עדכנה שילת דנינו כי “בהמשך להודעת השביתה שתוכננה למחר ע”י הנהגת ההורים המוסדית, קיימנו לאורך כל היום מספר שיחות עם הרשות המקומית וגורמים נוספים בנושא האבטחה בבית הספר. בזכות פניות שלנו ופניות של הורים, הצלחנו לשנות את המחר. על כן, הובטח לנו על ידי הרשות שהעניין עד מחר יטופל ויוסדר ותהיה אבטחה במוסד החינוך שלנו. ככל שתנאי זה לא יתקיים ולא תהיה אבטחה בבית ספר כחוק, נשקול את צעדינו בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותנו לרבות, עניין התקשורת והשבתת בית הספר. על פי האמור לעיל, הלימודים מחר יתקיימו כרגיל.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן