news08.net/ads.txt

רמלה: אלה העצורים מג’ואריש בחשד לניסיון רצח

הצעירים נעצרו בחשד לניסיון רצח בתאריך 1.4.23 של תושב המקום ופציעתו באורח אנוש, על רקע סכסוך פלילי בתוך המשפחה

היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה (יל”פ) שפלה ניהלו במהלך החודש האחרון חקירה סמויה ומואצת, נגד 2 תושבי שכונת ג’ואריש ברמלה, בחשד לניסיון רצח בתאריך 1.4.23 של תושב המקום ופציעתו באורח אנוש, על רקע סכסוך פלילי בתוך המשפחה.

בתוך כך, חוקרי היל”פ בשת”פ מערכי המודיעין והחקירות של מחוז מרכז, אספו וניתחו את ככלל הממצאים שאספו בזירת האירוע וסביבתה, לרבות ראיות פורנזיות, תיעודיות וטכנולוגיות, אשר הובילו לחשיפת זהות החשודים שנמלטו אל שטחי איו”ש.

כאמור, הבוקר בפעילות מבצעית נחושה, של בלשי היל”פ ולוחמי הימ”מ בתוך שטחי איו”ש, הצליחו השוטרים לשים את ידם על 2 החשודים – תושבי רמלה משכונת ג’ואריש, בשנות ה- 20 לחייהם.

בכוונת המשטרה להביאם בהמשך היום לדיון בבימ”ש בבקשה להאריך את מעצרם בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה.

ממשטרת ישראל נמסר: “מדובר בהישג מבצעי וחקירתי, המדגיש את האכיפה הנחושה כנגד הפשיעה האלימה ברחוב הערבי, תוך הפעלת כלל האמצעים עד למעצרם, לשם מיצוי הדין וכליאתם אחר סורג ובריח למען שלום הציבור שומר החוק”.

◼️ לקבוצת החדשות ברמלה לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן