news08.net/ads.txt

רמלה: בולען נפער באמצע הכביש

חדשות 08 רמלה | תושבים מרמלה זיהו קריסת כביש סמוך לספרייה העירונית – צפו בתמונות

הלילה, כשעה לאחר חצות, גילו תושבים מרמלה כי בסמוך לספרייה העירונית נפער שקע באמצע הכביש, קרי בולען.

השניים, לאה אזייב ובן גבאי, תיעדו את המאורע ומייד הזעיקו את כוחות המשטרה להגיע לזירה. בתוך דקות ספורות הגיעו כוחות המשטרה למקום, תיעדו והחלו בפעולות הרצויות.

מעיריית רמלה נמסר בתגובה: “1. אין שום בולען. היה קריסת קו ביוב. 2. יצאו מסרונים עם מידע רלוונטי לתושבים, וכן פורסם בדף הפייסבוק של העירייה”. עוד חידדו כי “קריסת קו הביוב יצרה סחף של קרקע, בולען זהו מושג אחר לגמרי”.

נציין כי לפי ויקיפדיה ההגדרה ל”בולען” הינה שקע הנפער באופן פתאומי בקרקע – בדיוק מה שקרה אמש ברמלה, וקודם לכן בנתיבי איילון, בוילה בכרמי יוסף בה קופחו חיי צעיר, בחולון וביישובים נוספים.

-בדף העירייה פורסם רק לפני 3 שעות כי עיריית רמלה ותמר תאגיד מים אזורי מעדכנים על ביצוע עבודות תשתית ברחוב ויצמן בשל קריסת קו ביוב. עד להשלמת העבודות, הכניסה לרחוב ויצמן מצומת בר-אילן חסומה. הצפי לתיקון התקלה הוא עד 15:00. אנו מתנצלים על אי-הנוחות הזמנית ומודים לכם על ההבנה.

ממשטרת ישראל טרם התקבלה תגובה בסוגייה. לכשתתקבל – תובא במלואה.

צילום: לאה אזייב, בן גבאי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן