news08.net/ads.txt

רמלה: בן שמונה חודשים ננעל ברכב

היום (שלישי) קיבל מוקדן ידידים, מרדכי זלץ, שיחה אודות תינוק כבן שמונה חודשים שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו, ברחוב כנרת ברמלה.

בני כהן – מנהל סניף רמלה לוד יחד עם המתנדב אורן כהן, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את התינוק בשלום ובזריזות, ללא גרימת נזק לרכב.

בני כהן מספר: “הבוקר במהלך עבודתי כנהג אמבולנס, התקבלה קריאה על תינוק שנעול ברכב. שובצתי למקרה והגעתי במהירות למקום יחד עם המתנדב אורן כהן. על אף נעילתו המורכבת של הרכב, פתחנו אותו בכוחות משותפים תוך מספר דקות. לאחר החילוץ בדקתי את התינוק ומסרתיו לאמו כשמצבו טוב. מבירור המקרה עולה כי האם סגרה לרגע את דלת הרכב והיא ננעלה כשהתינוק בפנים. המענה המהיר והמדוייק של המוקדן, ללא ספק הציל חיים. אסכם, שזה היה חילוץ מורכב עם המון סיפוק”.

האם הנרגשת הוסיפה: “בדיוק לפני שבוע קראתי פוסט על הארגון. לא חלמתי שזה יגיע גם אליי. ברגע שהילד ננעל התקשרתי למספר של המוקד, אותו זכרתי מהפוסט ההוא. המתנדבים המדהימים הגיעו במהירות ופשוט הצילו לי את הילד! אין לי מילים לתאר את הכרת הטוב שיש לי כלפיהם. אלו היו הדקות המפחידות בחיי”.

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן