
גבאי בית הכנסת "בית יוסף" aברחוב ביאליק בשכונת עמישב ברמלה, תלו אתמול בהתרגשות גדולה את דגל ישראל מחוץ לבית הכנסת. היום הם התעוררו למחזה כואב כאשר ביום הזיכרון גילו המתפללים לתדהמתם שדגל ישראל נתלש והורד מבית הכנסת. "לצערנו במדינה ערב יום העצמאות דגל ישראל אינו מובן מאליו." אמר הרב דביר, רב הקהילה. "לא מובן מאליו שצריך לעמוד בגאווה ובעוצמה על הדגל ועל הזהות היהודית שלנו", הוסיף.

זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








