רמלה זוכרת את אלה נאיגאוז ז”ל

ברמלה ממשיכים במסורת של השנים האחרונות להנציח תושבים שפעלו למען העיר והקהילות ברמלה.

ברמלה ממשיכים במסורת של השנים האחרונות להנציח תושבים שפעלו למען העיר והקהילות ברמלה.

השבוע נערך טקס הנצחה מרגש לאלה נאיגאוז ז”ל, פעילה חברתית בולטת בשכונת נאות בגין. אלה נאיגאוז ז”ל נהרגה לפני 4 שנים בתאונת דרכים, מטרים ספורים ממקום הכיכר, ההחלטה על הקמת הכיכר נבעה על רקע התאונה הזו, ובשביל למנוע תאונות נוספות.

במאי 2022 התקבלה לוועדת שמות פניה מרגשת מתושבת העיר בשם מרינה ואחיה יבגני, ילדיה של אלה נאיגאוז ז”ל, בבקשה להנציח את אימם במקום שכה סמלי למשפחתם ובעיקר בשביל לעשות מעט נחת לסבתא ניצלות השואה מרים שבתה היחידה אלה נהרגה בתאונת דרכים.

אלה ז”ל הייתה מעמודי התווך של הקהילה שלנו ומודל לחיקוי בכל הקשור לנתינה, התנדבות, עזרה לאחר, ואהבה לזולת. כחלק מפועלה רב השנים, בהם אלה סייעה רבות לקשישים עריריים תוך טיפול מתמשך ומסור באמא, ניצולת שואה בת ה-94 (שאף הגיעה לטקס) נחנכה כיכר על-שמה בשכונת נאות בגין. בדברי הברכה ציין ראש העיר רמלה, מיכאל וידל כי הוא רואה חשיבות גדולה להמשיך בפעילות ההנצחה של האנשים שתרמו רבות לפיתוחה ושגשוגה של העיר. 

◼️ לקבוצת החדשות ברמלה לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן