news08.net/ads.txt

רמלה: יום כייף לעובדי הניקיון; ציוד חורף חולק לקשישים

שני אירועים קהילתיים מקסימים התרחשו ברמלה – אותנו זה הרשים

שני אירועים קהילתיים מרגשים ברמלה: יום כייף נערך לעובדי הניקיון וציוד חורף חולק לקשישים עיר

באירוע הראשון, גם הוא במסגרת הקהילה, נערכה פעילות משותפת למחלקת איכות הסביבה בעיריית רמלה ובשיתוף הקרן הקיימת לישראל, חולקו בשבועות האחרונים בקבוקים חמים ומעילי חורף ל-150 קשישים ונזקקים בעיר, שכל כולו נתרם על ידי קק”ל וחולק על ידי עובדי מחלקת איכות הסביבה למועדון ניצולי השואה, קשישים ממועדון טבג’ה,ילדי צמי”ד ועוד.

מעיריית רמלה נמסר כי במהלך השנה מחולקים על ידי קק”ל ומחלקת איכות הסביבה מאות חבילות וערכות לקשישים, נזקקים, עולים חדשים ועוד. במסגרת פעילות החלוקה הודו האנשים על הסיוע שקיבלו אשר יסייע להם לעבור את החורף בצורה חמה יותר.

בעניין אחר, ערכה עיריית רמלה את יום הכיף השנתי לעובדי הניקיון באמצעות אגף שפ”ע ובשיתוף קבלן הניקיון העירוני. כ-50 עובדי ניקיון הרחובות הוזמנו לארוחת בוקר בעודם צופים בסרט שהוזמן במיוחד עבורם, המשיכו בחצר בית אק”ים שם המתינה להם ארוחת צהריים בשרית מפנקת לצלילי מוזיקה שהנעימה את זמנם ואף הביאה את חלקם לקפוץ ולרקוד. ראש העיר מיכאל וידל נפגש עם העובדים והודה להם על שירותם ועבודתם המסורה לשמירה על העיר והעניק להם מעיל חורף מיוחד שישמור עליהם בימים חורף קרים.

לדברי וידל, “עובדי הניקיון עובדים קשה על מנת לשמור על רמלה שלנו נקייה. יום הכיף הוא המעט שאנחנו יכולים לעשות בכדי לומר להם שהם לא שקופים, ושאני אישית רואה את העבודה הקשה שהם משקיעים בכל יום ויום. אמשיך את המסורת הזו, רק ביחד נשמור על רמלה נקייה”.

“אני מתרגש”, אמר אחד העובדים באירוע. “אני רגיל לעבוד כל יום ולא רגיל שעושים משהו בשביל לשמח אותי, אני מודה לעיריית רמלה ולמנהלים שלנו שארגנו לנו יום כיף זוהי הכרת תודה. זו הייתה הזדמנות נהדרת גם עבורנו לפגוש אחד את השני, מה שלא מתאפשר כל יום”.

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן