news08.net/ads.txt

רמלה-לוד: עשרות שריפות של מבנים רכבים ושטחים פתוחים; פצוע מיידוי אבנים

כאוס ברמלה-לוד!!! בשעות האחרונות פועלים מעל עשרה צוותי כיבוי וחילוץ בסיוע של צוותים מהמחוז בשריפות של מבנים, רכבים, ושטחים פתוחים. להלן האירועים המרכזיים:

לוד: רחוב החלוץ בית כנסת עולה באש, לוחמי האש במקום פועלים לכיבוי.

רמלה: רחוב בר אילן מספר בתי כנסת עולים באש, לוחמי האש במקום פועלים לכיבוי.

רמלה: רחוב הרצל שריפת בית פרטי, לוחמי האש במקום פועלים לכיבוי.

לוד: רחוב ההדרים שריפת מספר כלי רכב לאורך הרחוב, בסמוך לבלוני גז ולמבני מגורים, לוחמי האש במקום פועלים לכיבוי וסריקות במבנים.

לוד: רחוב העמלים שריפה במחסן צמיגים, לוחמי האש הצליחו לתחם את השריפה למוסכים סביב, האירוע בשליטה.

לוד: שכונת גני אביב, מספר משאיות עולות באש, לוחמי האש במקום פועלים לכיבוי.

לוד: רחוב בלפור, שריפה בדירה בבניין מגורים, לוחמי האש במקום פועלים לכיבוי.

עוד נמסר כי עשרות כלי רכב עלו באש ברחבי הערים בשעות האחרונות, לוחמי האש פעלו לכיבוי כלל השריפות. ריבוי אירועי שריפות בשטחים פתוחים אשר מסכנים בתים בעיר לוד, לוחמי האש פועלים למניעת התפשטות השריפות.

ממד”א נמסר כי לפני זמן קצר התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון על יידוי אבנים לעבר רכב בלוד. חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי”ח שמיר-אסף הרופא גבר בן 56 במצב קשה עם חבלת ראש, מורדם ומונשם.

יאיר רביבו ראש עירית לוד התייחס היום למצב וכתב: קיימתי זה עתה הערכת מצב עם השר לביטחון פנים אמיר אוחנה יחד עם המפכ”ל קובי שבתאי ומפקד המחוז תנ”צ משה ברקת, ועם ראש עיריית רמלה מיכאל וידל, כדי לדון בהתפתחויות באזור. היה זה דיון תכליתי שמטרתו להגביר את המשילות בלוד ביד תקיפה ובאפס סובלנות נוכח האירועים הקשים. נמשיך להיאבק בנחישות ובמלוא החומרה באלו שמפירים את החוק והסדר ופוגעים בביטחון האישי של תושבי העיר. לא נאפשר לפורעים הקיצוניים לחבל בעיר ולשבש את חיינו. נמשיך לגנות בכל תוקף את אירועי האלימות ולא נרפה עד שישיב את החיים לשגרה ואת השקט לרחובות לוד”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן