news08.net/ads.txt

רמלה נבחרה להציג בכנס ״רשת ערי מצוינות״

במסגרת כנס ראשי ערים בנושא “אסטרטגיית המצוינות של הרשויות המקומיות” הציגה מנהלת אגף החינוך והנוער, אלונה קליימן,  את התכנית האסטרטגית למצוינות בחינוך, הפועלת ברמלה מזה שנתיים וכבר נושאת פירות רבים. 

קרדיט צילום- עיריית רמלה

ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל, ברך על הבחירה ברמלה והדגיש: “הבקשה של מארגני הכנס והרשויות השונות, ללמוד מתכנית המצוינות של אגף החינוך והנוער,  של עיריית רמלה משמשת עבורנו אינדיקציה לעשייה משמעותית ומקדמת. התכנית המעודדת מצוינות

ברמלה, שמה לה למטרה לעודד את התלמידים בבחירת מגמות מדעיות, מתמטיקה וטכנולוגיות, תוך ניפוץ את תקרת הזכוכית ומתן כלים פדגוגיים להצלחה בעתיד”.

הכנס הינו חלק מפעילותה השוטפת של רשת ערי מצוינות, המונה כ- 50 רשויות אשר בחרו לשים דגש על קידום ההישגים במתמטיקה ומדעים, ביניהן גם עיריית רמלה. אל הכנס, אשר התקיים במרכז לשלטון מקומי בתל אביב, הגיעו ראשי ערים רבים, ביניהם כאמור גם ראש העיר וידל, אשר חרט על דגלו את קידום החינוך בעיר והמצוינות בפרט.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן