news08.net/ads.txt

רמלה עלתה במדד הסוציו-אקונומי

חדשות 08 רמלה

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה העלתה את דירוגה החברתי-כלכלי של רמלה מאשכול 4 לאשכול 5. ראש העיר, מיכאל וידל: “עשינו קפיצת מדרגה משמעותית. מדובר בהבעת-אמון אדירה מצד גורמי הממשל בדרך שאנחנו מובילים בה את העיר, בכל התחומים והנושאים”

השבוע התבשר ראש העיר רמלה, מיכאל וידל כי בדירוג הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, עולה כי רמלה טיפסה מאשכול חברתי 4 ל-5 וזאת לאחר שנים רבות. ראש העיר, מיכאל וידל: “זו גאווה. אנו צועדים קדימה והופכים לעיר מבוססת כלכלית. אין לי ספק שהיד עוד נטויה.המשמעות היא שעשינו קפיצת מדרגה משמעותית. מדובר בהבעת-אמון אדירה מצד גורמי הממשל בדרך שאנחנו מובילים בה את העיר, בכל התחומים והנושאים”.
מזה שנים רבות, רמלה טיפסה השבוע לאשכול חברתי-כלכלי (מדד סוציו-אקונומי) 5. מדובר בבשורה של ממש עבור העיר שנאבקת בשנים האחרונות על שיפור התדמית שלה וקידום השירותים לתושב. את ההודעה על כך הוציאה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה,המדובר במדד שמדרג את הרשויות המקומיות לפי חוזקן הכלכלי-חברתי ומשייך כל יישוב לעשרה אשכולות, כאשר האשכול הנמוך ביותר הוא 1 והגבוה ביותר הוא 10. הרמה החברתית-כלכלית של העיר נמדדת באמצעות שילוב התחומים הבאים: הרכב דמוגרפי, השכלה וחינוך, רמת חיים, תעסוקה וגמלאות.חשיבותו של המדד החברתי-כלכלי בכך שהוא מאפיין את האוכלוסיות בכל יישוב בהתאם לחוזקן החברתי-כלכלי.אמנם יש לכך משמעויות מבחינת תקצוב שעלול להצטמצם כתוצאה מהעלייה בדירוג, אבל הדבר החשוב הוא שרמלה צועדת קדימה והופכת לעיר מבוססת כלכלית.

צילום: עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן