news08.net/ads.txt

רמלה: פורעים ערבים על אופנוע תקפו יהודי

אירוע חריג במרכז רמלה: יהודי שנסע עם רכבו ברחוב דני מס הותקף מצד פורעים ערבים. הערבים קללו אותו ושברו את מראת המכונית. אחרי כן ברחו מהמקום

שני פורעים ערבים רכובים על אופנוע עקפו את רכבו מאחורה ונצמדו אליו. הם הסתכלו פנימה וזיהו שמדובר ביהודי. משזיהו כי הוא יהודי, קללו אותו ובמכת אגרוף חזקה שברו את מראת הרכב שנסדקה לכל אורכה. מיד לאחר מכן פתחו בנסיעה מהירה מהמקום.

“זה באמת לא ייאמן. תוך כדי נסיעה בפנים גלויות, בסמוך למרכז מסחרי באמצע העיר פשוט מזהים יהודי ובמכת אגרוף עוצמתית שוברים לו את המראה..” אומר חיים בעל הרכב, שהזעיק את המשטרה למקום ולאחר מכן הגיש תלונה.

ממנהלת עמישב נמסר בתגובה: “ביטחון ושקט הם לא דרישה מוזגמת בלב מדינת ישראל. בתקופה האחרונה מתרבים אירועי אלימות כנגד יהודים בעיר. אנו דורשים מהמשלה שעתידה לקום לפעול להגברת כוחות השיטור העירוני, הוספת מצלמות ודאגה לביטחון בעיר. רק אכיפה ומעצרם של הפורעים לצד גיוס כל המשאבים האפשריים להעמדה לדין חסר פשרות כנגד הפורעים יועבר מסר ברור וחד של משילות ברמלה. השיבו את השקט והביטחון לילדינו!”

מהמשטרה אגב, לא נמסר האירוע הזה לתקשורת.

צילום: דוברות עמישב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן