news08.net/ads.txt

רמלה: פתח את דוכן הבגדים בשוק עם שלט “הפגנה” – עוכב ונקנס

כאוס מוחלט סביב הנחיות הסגר לא הסתיים בכבישים הבוקר (שני), אלא גם בעלי העסקים התקשו להבין למי מותר לפתוח והתלוננו שלא קיבלו הוראות מפורשות מהפקחים. בעל דוכן בשוק רמלה הכריז על החנות שלו כמקום להפגנה אך נעצר לאחר שהספיק לסגור. בעל קיוסק מירושלים זעם על המפגינים ותהה מדוע המשטרה לא אוכפת את התקנות לגביהם.
רוב בעלי הדוכנים לממכר מאכלים ושתייה בשוק ברמלה פתחו את העסקים, אך בעלי חנויות הבגדים והחשמל התקשו להבין את ההנחיות. חלקם פתחו את העסק והתווכחו עם הפקחים שהגיעו למקום, אחרים כלל לא הגיעו לשוק היום והותירו את החנות שלהם סגורה. בהיעדר הנחיות מסודרות מטעם הממשלה, הפקחים העירוניים הסתפקו בינתיים בבקשות לסגור את העסקים ולא חילקו לבעליהם דו”חות. מי שניסה לפתור את הסוגיה באופן יצירתי הוא יעקב מסלאווי, בעל דוכן בגדים ותיק בשוק. הוא פתח את הדוכן ותלה עליו שלט גדול: “הפגנה”. בשיחה עם ynet ניסה להסביר את פשר ההחלטה. ״אני חי בתוך עמי, ראיתי אתמול שבחוף הים בתל אביב שמו שלט ‘ביבי תתפטר’, ‘ביבי לך הביתה’ ועשו מסיבה. הבנתי מהתקשורת שברגע שיש הפגנה מותר להיות באותו מקום, אז שמתי שלט ‘הפגנה’ ומותר לי להיות פה כמו שבחוף הים ובבלפור מותר”.
לדבריו, אף אחד לא הסביר לו וליתר בעלי העסקים למי מהם מותר לפתוח את העסק הבוקר: “אף אחד לא הסביר או יידע אותנו מה מותר ומה אסור, יש לנו וואטסאפ של השוק שהפקחים נמצאים בו והם יכלו לשלוח לנו שם את ההוראות אבל הם לא שלחו”, אמר מסלאווי. “הבוקר הפקח הראה לי שחנויות בגדים צריכות להיסגר, אבל אני בכלל מפגין. אם מותר להפגין בחוף גם לי מותר להפגין פה”. אחרי שמסלאווי הספיק לסגור את החנות ליום העסקים הזה, שוטרים ופקחים עיכבו אותו לחקירה והוא נקנס על סך 5,000 שקלים. לדבריו, “הם החליטו לעצור אותי ולא משנה מה. אני לא מכרתי היום אני הפגנתי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן