news08.net/ads.txt

רמלה: צעד נוסף לקראת האופק

המחנה יהווה את המחנה הרב-זרועי הגדול והמרכזי של צה”ל וישרתו בו כ-10,000 חיילים

פרויקט “אופק רח”ב הינו פרויקט להקמת מחנה רב זרועי עבור כלל היחידות הנדרשות לפריסה במרכז הארץ, תוך ביצוע תהליכי התייעלות  בעת הביצוע. מדובר במחנה פתוח  אשר בעיקרו יכיל מבני משרדים לצד יחידות נותנות שירות.

מדובר בפרויקט מרכזי במהלך שוה”ם בהתאם להחלטת ממשלה 2392 משנה 2015, לפינוי מחנות צה”ל ממרכז הארץ.

מדובר בפרויקט תכנון ביצוע והפעלה למשך 25 שנה של מחנה רב חיילי שיוקם בסמוך למפקדת פיקוד העורף ברמלה, וישתרע על 360 דונמים.

המחנה יהווה את המחנה הרב-זרועי הגדול והמרכזי של צה”ל ויאכלס בתוכו, בין השאר, את לשכת הגיוס ושרשרת החיול (בקו”ם) החדשים, את מפקדת זרוע היבשה, את החילות והיחידות של אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה ושל אגף כוח-האדם ומרכז רפואי מתקדם.

בנוסף, יכלול הפרויקט שטחי מסחר, חניונים, מתקני ספורט ושבילי אופניים.

השבוע ערך ראש העיר רמלה, מיכאל וידל וצוותו פגישה חשובה יחד עם ראש מינהל המעבר דרומה, אלון יפרח וצוותו, האמון על הפרויקט במשרד הביטחון במסגרתו סיכמו הצדדים את המשך מתווה העבודה למימוש אחד מהפרויקטים התשתיתיים הגדולים של משרד הביטחון, המוערך במיליארדי שקלים.

עם השלמת פרויקט ״אופק רחב״, ישרתו בבסיס כ-10,000 חיילים ומעל ל-5,000 איש יגיעו מדי בוקר לעיר, יטיילו בה, ירכשו בה, ויגלו את יופייה ועושרה התרבותי והייחודי.

וידל: ״מעבר צה״ל לרמלה ימשוך לעיר אוכלוסייה חדשה, יביא לגידול בהכנסות לעירייה, וייצור מאות מקומות עבודה לתושבי רמלה והסביבה, ומהווה בכך בשורה עצומה לעיר״.

 

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – נדל”ן, כלכלה, הייטק ועסקים לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: הדמיה - משרד הבטחון | תמונות - דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן