news08.net/ads.txt

רמלה: 24 עצורים בחשד לרצח

המשטרה עצרה הערב, בפעילות מבצעית נחושה וממוקדת ברמלה, 24 תושבי שכונת ג’ואריש, בחשד למעורבות באירועי ירי בעיר

המשטרה עצרה הערב, בפעילות מבצעית נחושה וממוקדת ברמלה, 24 תושבי שכונת ג’ואריש, בחשד למעורבות באירועי ירי בעיר

בהערכת מצב שקיים הערב ממ”ז מרכז-ניצב אבי ביטון, הנחה כי חקירת אירוע הרצח בשכונת ג’ואריש תנוהל ביחידה המרכזית (ימ”ר) של מחוז מרכז, לצד ניהול פעילות מבצעית ממוקדת כנגד מחוללי הפשיעה בעיר, למען שלום הציבור, בהתאם לאסטרטגיה ההתקפית המחוזית.

בתוך כך, מפקד מרחב שפלה-תנ”צ רונן אבניאלי קיים הערב בנקודת המשטרה בג’ואריש, הערכת מצב במישור המבצעי והחקירתי, במסגרתה הנחה כי שוטרי תחנת רמלה יחד עם לוחמי יס”מ ומג”ב, יבצעו מעצרים נרחבים בשכונת ג’ואריש בהתאם לממצאים בשטח.

כאמור, כלל היחידות בצעו עד כה מעצר של 24 חשודים במעורבות, כאשר כלל העצורים הועברו לחקירה בתחנה, בסיומה ובהתאם לממצאיה תבחן את הבאתם מחר לדיון בבימ”ש בבקשה להאריך מעצרם.

קודם לכן פרסמתי בחדשות 08 כי בבית החולים נפטר הגבר – אסמעיל עטיה שמאלי, בן 47.

חובש מיחידת האופנועים של מד”א עבד עיסאוי סיפר: “2 הפצועים סבלו מפצעי ירי בגופם. הגבר שכב מחוסר הכרה ברחוב כששוטרים מבצעים בו פעולות החייאה בסיסיות והנער היה בהכרה מלאה בחצר בניין סמוך. יחד עם כוחות נוספים של מד”א הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם לבית החולים כשמצבו של הגבר אנוש והנער בינוני”.

◼️ לקבוצת החדשות ברמלה לחצו כאן

האזינו לצרורות הירי ברמלה, הערב >>

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן