news08.net/ads.txt

רס”ל ר’ ממודיעין זכה בהצטיינות על תפקודו המשמעותי והמבצעי – עם אגף המודיעין בפיקוד דרום

בטקס “מגן דרומי” הוקיר מפקד פיקוד הדרום, האלוף אליעזר טולדנו את היחידות המצטיינות בפיקוד הדרום על העבודה הקשה והמשמעותית שביצעו במהלך השנה. אגף המודיעין בפיקוד הדרום זכה בהצטיינות על תפקודו המשמעותי והמבצעי בשנה החולפת – בין הנפשות הפועלות באגף, נמנה רס”ל במיל’ ר’, בן 23 ממודיעין.

כאזרח, ר’ הוא סטודנט בביולוגיה באוניברסיטת בן-גוריון, אך ברגע שהוא נדרש למילואים, ר’ מתייצב במדור האש של מודיעין פיקוד הדרום. רס”ל במיל’ ר’ התגייס ב2017 לסיירת גבעתי, ולאחר שירות משמעותי כלוחם וכמפקד, נכנס לתפקידו כנגד במדור האש באגף מודיעין בפיקוד דרום. בין הפעולות הרבות שהשתתף בהן במהלך שירותו במילואים, אחד הרגעים הזכורים לו ביותר הוא תקיפת עמדות שיגור, חלקן חמושות, של ארגוני טרור בעזה בזמן מבצע “שומר החומות”.

“תחושת הסיפוק שהצלחנו למנוע חלק מהירי הרקטי לעבר מדינת ישראל הביאה לי שקט נפשי,” הוא מספר, “עבדנו על זה תקופה לא קצרה, ולראות את הכל קורה ברגע האמת – זה פשוט מדהים”. כיום ר’ מתגורר במודיעין יחד עם בת זוגו, ותמיד מוכן להתנדב למילואים בפיקוד הדרום.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן