רס”ל שלו בלילי מצטיינת ראש השנה של אוגדה 98

בשבוע שעבר, (ג’), התקיים טקס מצטיינים בראשות מפקד אוגדה 98, תא״ל עופר וינטר  בין המצטיינים נבחרה נגדת כח אדם בסיירת צנחנים רס״ל שלו בלילי. את ההצטיינות קיבל בזכות עבודתו הקשה והמסורה.

שלו גדלה כל חייה ברחובות. בגיל 6 שכלה את אחיה הבכור יוסי שנהרג בתאונת דרכים בעת שירותו בצה”ל ולכן בחרה להתגייס לתפקיד משקית נפגעים שלו התגייסה ביולי 2016, שובצה בהנדסה קרבית, שם הייתה משקית נפגעים במשך שנתיים. לאחר מכן, המשיכה את שירותה בקבע בגדוד טנא הערבה 674 שיושב ליד אילת. “אני עוסקת בפיתוח נגדים וכח אדם בחיל הטנא, ובמסגרת התפקיד אני מתכללת את כל התנועות ביחידה – נקלטים, משתחררים מאושפזים וכדומה. היה לי חשוב להישאר בתחום משאבי האנוש כי זה מה שאני אוהבת לעסוק בו ואני רואה בזה תפקיד עם שליחות  מספרת “זכות גדולה לקבל את ההצטיינות הזו. זה מרגש מאוד ורק דוחף לעבוד כל יום קשה יותר כדי להיות הכי טובה שיש עבור החטיבה והאנשים שיש בה.”

צילום: דובר צהל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן