רס”ן במיל יהב אלון ממודיעין, הוא מצטיין מפקד פיקוד דרום

 

 

במעמד מרגש, בראשות מפקד פיקוד הדרום, קיבלו אות הצטיינות כ-60 משרתי סדיר וקבע. רס”ן במיל. יהב אלון, קצין אג”מ במנהלת הפיקוד והכשרות מטכ”ליות, הוא מצטיין מפקד פיקוד הדרום לקראת יום העצמאות 2022. יהב, בן 51, מתגורר במודיעין עם משפחתו. בשגרת היומיום שלו, עובד יהב בחברת החשמל בתפקיד ראש מדור בכיר במדור למניעת גניבות חשמל, אך כאשר הוא נקרא למילואים, הוא מחליף את הכובע והופך להיות מפקד על התקשוב באוגדה 80. יהב: “אם אין אנשי מילואים, הסדיר לא יכול להתקדם הלאה.” 

במהלך נאומו בטקס הענקת אותות ההצטיינות, אמר מפקד פיקוד הדרום, האלוף אליעזר טולדנו : “מטרתו של פיקוד הדרום היא להגן על אזרחי ישראל ולאפשר פריחה ושגשוג של יישובי הדרום. אנחנו עושים זאת בשיתוף פעולה הדוק עם משטרת ישראל, שירות הביטחון הכללי, הרשות לכבאות והצלה, מגן דוד אדום וגורמי ביטחון נוספים. אנחנו עושים זאת שכם לשכם עם ראשי הרשויות המקומיות. אני מבקש להביע הערכה רבה למצטיינים. כל אחד ואחת מכם עושה לילות כימים למען מדינת ישראל וביטחונה, ופועל מתוך ענווה, מסירות ומצוינות, אשר עושות אתכם לראויים להיות מופת לעמיתיכם ולפקודיכם.”

כאשר נשאל מדוע הוא ממשיך לעשות מילואים, עונה יהב : “קודם כל, בגלל הציונות. חינוך של דור ההמשך ותרומה למדינה. בנוסף, אם אין אנשי מילואים, הצבא הסדיר לא יכול להתקדם הלאה”. על ההצטיינות משתף יהב: ” זוהי תחושת גאווה וסיפוק, שיש הערכה פורמלית על התרומה, העבודה הקשה, המאמץ וההשקעה. כמובן, גם ההערכה מהמפקדים”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן