news08.net/ads.txt

רס”ן ח’ ממזכרת בתיה, נבחרה למצטיינת רחט מבצעים: “מאוד מרגש לקבל את ההצטיינות – ולדעת שרואים את העבודה הקשה שלנו”

רס”ן ח’, המשרתת כראש מדור אופרטיבי במרכז האש שבפיקוד הדרום, בת 25 ומתגוררת במזכרת בתיה, נבחרה למצטיינת רחט מבצעים.

כחלק מתפקידה אחראית רס”ן ח’ בשגרה על התכנון לחירום – כיצד תקיפות צה”ל ייראו ואיך מרכז האש יפעל בימי מבצע. בזמני חירום, הינה אחראית לתכנון התקיפות של היום למחרת ולמעשה, היא אחראית שכל הגורמים הנוגעים בדבר יעשו את עבודתם ושהכל יקרה כמו שצריך. במהלך מבצע “שומר החומות” היא עבדה מסביב לשעון, על כך סיפרה: “היינו שם ביום ובלילה, בשבת ובחג. היו עשרות אנשי מילואים שנתנו את הנשמה. היינו מוכנים למבצע הזה ברמה גבוהה”.

מרכז האש שבפיקוד הדרום קיבל הצטיינות יחידתית בטקס “מגן דרומי”, אירוע בו הוקיר מפקד פיקוד הדרום, האלוף אליעזר טולדנו את היחידות המצטיינות בפיקוד הדרום על העבודה המשמעותית שביצעו במהלך השנה. רס”ן ח’ קיבלה הצטיינות אישית גם היא מרח”ט מבצעים, על כך היא מספרת “זה מאוד מרגש לקבל את ההצטיינות הזאת ולדעת שרואים את העבודה הקשה שלנו. אני שמחה לשרת במקום הזה ולהיות חלק מההגנה על הדרום ובתכנון המערכה הבאה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן