news08.net/ads.txt

כאשר זוג צעיר עומד לבוא בברית הנישואים ההתרגשות מלווה לא אותם בלבד, כי אם את כל סביבתם הקרובה. מסיבת הרווקות הוא אירוע מקדים הבא לתת דרור להתרגשות של הכלה וחברותיה, בחוויה נשית, מפרגנת, מעצימה, משעשעת ומחברת כאחד.

ארגון והפקה של מסיבת רווקות הוא תהליך משמח ומדליק, אשר לרוב נלקח כיוזמה של החברה הטובה של הכלה, בין אם כאקט הפתעה ובין אם בגלוי. החיפוש אחר רעיונות למסיבת רווקות מתחיל בבחירת המקום המתאים, ממשיך בתכנית הבידור ובאוכל המהווה חלק בלתי נפרד, וכלה בפרטים הקטנים ביותר לרבות מתנות, ברכות ומזכרות מיוחדות.

תכנון מסיבת הרווקות צריך לכלול התייחסות לכמות המשתתפות וטווח הגילאים (לרוב צעירות בגיל הקרוב לגיל הכלה, אולם בהחלט קיימות מסיבות רווקות הכוללות את בנות המשפחה המבוגרות יותר ואפילו מסיבות לכלות בפרק ב’ אשר מטבע הדברים מבוגרות יותר), זמן מוקצב (ערב, לילה, סוף שבוע) ותקציב.

פורטל קרמל מציע רעיונות למסיבת רווקות במגוון סגנונות ושלל אפשרויות:

וילה מפנקת- השכרת וילה למסיבת רווקות תשלב בין אווירת פינוק ויוקרה, לאינטימיות ותחושה ביתית, פרטיות ונוחות. ניתן להרחיק לווילות צפוניות ודרומיות, בליווי נוף ואווירה כפרית מקומית וניתן להתמקם בווילה אורבנית במרכז העיר. הווילות מציעות מרחב מפנק, אשר לרוב כולל גם בריכת שחיה מחוממת, ג’קוזי גדול, פינות ישיבה ובילוי בחוץ, שולחנות משחק ואטרקציות נוספות. חשוב לבחור בווילה מרווחת המתאימה למספר האורחות הצפוי, לרבות חדרים מיטות ופתרונות לינה- שכן האירוח מתבסס על פי לילה.

שף פרטי- הזמנת שף פרטי למסיבת רווקות בשונה מהזמנת קייטרינג אינו כולל רק את הארוחה המשובחת אם כי מספק את החוויה כולה: שף פרטי המבשל ארוחה בסגנון ייעודי במטבח הביתי או בווילה/צימר אליו הוא מוזמן, מסביר ומלמד, מאפשר טעימות והתנסות תוך כדי הכנת הארוחה, ומהווה למעשה מופע בפני עצמו עד להגשת הארוחה המשובחת והייחודית.

מופע סטנד-אפ- מופע סטנד אפ קומדי ייחודי לנשים השם דגש על היחסים שבינו לבינה, נישואים, מיניות ומה שבניהם. קיימים מספר בדרני מובילים בתחום, אשר כל אחד מציע נימה אישית והומור הבא לידי ביטוי קצת אחרת, כאשר מקובל מאוד לשלב אמירות אישיות על הכלה והרכב המשתתפות, ליצור שיח ודינמיות ומופע ייחודי וקצת אחר בכל מסיבת רווקות.

מסיבת דראג- מסיבת דראג היא מסיבה נועזת ויוצאת דופן בה המפעילה היא מלכת דראג המופיעה בלבוש מתאים על גבי עקבים מורמים מעם, ויוצרת ערב מצחיק, סקסי, מרגש וחסר מעצורים. הפעלת הדראג כוללת מוזיקה מקפיצה, ריקודים המשלבים את כלל המשתתפות (גם העצורות שבחבורה) וכוללת סטנד- אפ קורע מצחוק עד השעות הקטנות של הלילה.

חשוב לתכנן את האירוע מבעוד מועד על מנת לשריין את אנשי המקצוע הטובים בתחומם ולא לשכוח אלכוהול משובח שיסייע בשחרור האווירה.

רעיונות נוספים למסיבות רווקות ולאירועים שונים בפורטל קרמל: http://www.karamel.co.il/

(צילום FREEPIK)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן