news08.net/ads.txt

רעננה גברה על מכבי רחובות עם דאבל-דאבל של גיבנס ורבע אחרון ענק

רחובות
מכבי רחובות נלחמת מול רעננה, אך ללא הצלחה | צילום: אסף

האם מכבי רחובות תצליח להתעלות על עצמה ולחזור לישורת הניצחונות? בינתיים, היא רשמה בשלישי האחרון הפסד נוסף ומפתיע, למכבי רעננה בבית.

השחקנים של אבנר יאור מזגזגים דווקא במאני טיים. ביום שלישי בערב הפסידה מכבי רחובות למכבי רעננה לאחר דאבל-דאבל של גיבנס ורבע אחרון ענק מצב האורחת (28:13). בסיום: 80:69. ברוב שלבי המשחק הייתה זו דווקא מכבי רחובות המארחת שהובילה עם משחק טוב מאוד של קולמן (24 נק’ ו-8 ריבאונדים) אלא שאז רעננה, שזוכה לאחרונה לכינוי ‘קוטלת הגדולות’, נכנסה לטירוף והציגה רבע אחרון ענק. מטווח שלשות של גל טסלר העניק לקבוצה של ברק פלג ניצחון חשוב שמיקם אותה במקום השישי בטבלה. במכבי רחובות לא נלחצים מהזיגזג באחרונה וציינו כי “בספורט צריך לדעת גם לקבל הפסדים, הפעם לצערנו, היינו בצד המפסיד וזאת למרות שהובלנו במהלך שלושת הרבעים הראשונים. תודה ענקית לקהל הרחב שמילא את האולם בקריאות עידוד שנשמעו למרחק ונלחם יחד איתנו. למרות ההפסד, עדיין עומדת לנגד עינינו מטרה אחת ומטרה אחת בלבד”. מכבי רחובות תארח בשלישי הקרובה את הפועל באר שבע הממוקמת חמישית בטבלה, למשחק ביתי נוסף, כאשר הפעם היא חייבת ניצחון כדי לפתוח פער גדול מקרית אתא המאיימת עליה ונמצאת במרחק נקודה בלבד.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן