ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, קיים היום (שני) פגישת עבודה רחבה עם נציגי התביעה העירונית, סגן מפקד משטרת פתח תקווה, ראש האגף למניעת רעש במשרד להגנת הסביבה, נציגי השיטור העירוני ואגף הביטחון, גורמי משטרת התנועה והמשטרה הירוקה, במטרה להגביר את המאבק במפגעי רעש הנגרמים מאופנועים ורכבים משופרים.
גרינברג ציין כי העירייה משתמשת באמצעים טכנולוגיים מתקדמים לזיהוי אכיפה, חלקם הראשונים מסוגם בארץ, ותמשיך בהרחבתם. במסגרת המאבק, יותקנו בקרוב שלוש מצלמות אכיפה נוספות, לצד שתי מצלמות קיימות, וכן מערכת ייעודית לניטור רעש מאגזוזים.
פעילות האכיפה תתבצע בשיתוף משטרת ישראל, המשרד להגנת הסביבה והשיטור העירוני, בצירי העיר המוכרים כמוקדי רעש. בנוסף, תורחב מצבת בוחני התנועה, והעירייה תפעל לגיוס מתנדבים נוספים למשטרת התנועה למען אכיפת התופעה.
גרינברג הדגיש: "נמשיך לפעול בנחישות ובשיתוף פעולה עם כלל הגורמים המוסמכים כדי למגר את תופעת מפגעי הרעש בעיר".
◼️ חדשות פתח תקווה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








