רצח בנס ציונה | החשד: אח רצח את אחותו

המשטרה עצרה את האח בן ה-30 בחשד שרצח את אחותו בדירתו

המשטרה עצרה כעת תושב נס ציונה בחשד לרצח אחותו בדירתו בעיר.

שוטרי תחנת רחובות פתחו לפני זמן קצר בחקירה, עם קבלת דיווח על אשה בשנות העשרים לחייה עם סימני חבלה על גופה, כאשר פ”י גורמי רפואה נקבע מותה במקום.

בתוך כך, השוטרים עצרו בזירה את האח – תושב נס ציונה בשנות ה- 30 לחייו בחשד למעורבות ברצח. בסיום חקירתו ובהתאם לצורכי החקירה יובא בהמשך לדיון בבימ”ש בבקשה להאריך מעצרו.

כפי שפורסם לראשונה בחדשות 08, טרגדיה בנס ציונה לפנ זמן קצר (שני). לפי מד”א, בשעה 12:17 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון, על אישה שנמצאה מחוסרת הכרה בדירה בנס ציונה. חובשים ופראמדיקים של מד”א מדווחים על אישה בת 27 ללא סימני חיים וקובעים את מותה.

חובשי רפואת חירום במד”א דניאל קהלני ויהודה מרקוס סיפרו: “כשהגענו לדירה ראינו את האישה שוכבת כשהיא מחוסרת הכרה. ביצענו בה בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום”.

צילום: צילום: שרה חיים, תיעוד מבצעי מד"א

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן