news08.net/ads.txt

ניתן לפרסם: המשטרה פענחה את תיק הרצח של ילנה גרינברג ז”ל, שנדקרה למוות לפני כחודש ברחובות והבוקר הגישו חוקרי ימ”ר מרכז לבימ”ש עם סיום החקירה המואצת, הצהרת תובע נגד החשוד ובקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים.

שוטרי תחנת רחובות פתחו לפני כחודש בסריקות מבצעיות ובידוד זירה פלילית, יחד עם חוקרי הזיהוי הפלילי של מרחב שפלה, עם קבלת דיווח בתאריך 25.8.22 בשעת בוקר מוקדמת, בדבר אישה אלמונית המוטלת בדרך עפר סמוך לעיר, ללא רוח חיים.

בתום הערכת מצב בשטח שביצע ממ”ז מרכז – ניצב אבי ביטון, הוטלה החקירה על ימ”ר מרכז, בהתאם לאסטרטגיה החקירתית המחוזית ונוכח מורכבות התיק, לרבות היעדר זיהוי ראשוני של המנוחה, נסיבות או רקע.

בתוך כך, דיווח שהוגש באותו הבוקר למשטרה בדבר נעדרת כבת 25 שטרם שבה אל ביתה בראשל”צ מליל אמש, קידם את החקירה ותוך מספר שעות הביא לזיהוי המנוחה וגיבוש החשד כלפי תושב בת ים, שלפי הדיווח בעל הכרות מוקדמת עם המנוחה ונפגש עמה סמוך למועד היעלמותה.

עם מעצרו של החשוד בביתו בבת ים, כשעל גופו בגדים המוכתמים בדם וממצאים דומים ברכבו, הובהל החשוד לביה”ח בשל מצב בריאותי קריטי ולאחר אבחון רפואי נמצא כשיר לחקירה והליך פלילי וסיפק בחקירותיו מספר גרסאות.

ככל שהתפתחה החקירה הקפדנית, הצליחו החוקרים לבנות ציר זמן מקצועי שחיזק את החשדות בדבר תכנון מוקדם של הרצח, ובכלל זה חשיפת החנות שבה רכש החשוד יומיים לפני הרצח סכין ששימשה אותו לדקירתה* וכן הצליחו החוקרים להתחקות אחר תנועותיו של החשוד עד הגעתם אל תחנת הדלק שבה רכש לפני הרצח מספר בקבוקי חומר דליק, כשאלה נמצאו בזירה, ועפ”י החשד שפך באמצעותם על בגדיה את הבנזין, במקום בו אותרה גופתה.

כאמור, כלל הממצאים והעדויות שאספו חוקרי ימ”ר מרכז בתיק, הביאו לפענוח הרצח והיום בתאום פרקליטות מחוז מרכז, הגישה המשטרה לבימ”ש ראשל”צ הצהרת תובע נגד החשוד – ג’ייסון בלייז ובקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים, כאשר בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום בחשד למעורבותו ברצח.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן