“רצים לזכרם” יתקיים בכל הארץ ביום הזיכרון

למרוץ הזה אין נקודת זינוק או פודיום, אפשר לקיים אותו בכל מקום שבוחרים. איך זה מתבציע בפועל?

“רצים לזכרם” – המרוץ לזכר חללי מערכות ישראל ייערך ביום הזיכרון 25.4.23 בשעה 17:30 בכל רחבי הארץ, זו השנה השביעית ברציפות.

למרוץ הזה אין נקודת זינוק או פודיום, אפשר לקיים אותו בכל מקום שבוחרים. איך זה מתבציע בפועל?

תמורת תשלום סמלי של 10 שקל נרשמים באתר “רצים לזכרם” והמערכת מאתרת באופן אקראי שם של נופל/ת במערכות ישראל לזכרו ירוצו המשתתפים.

לכל אחד נשלח לינק ובו מידע מפורט על הנופל שהוא נבחר לרוץ לזכרו. מי שמעוניין, יכול להוסיף שם של נופל/ת נוסף לזכרו הוא רוצה לרוץ ושני השמות מודפסים על גבי מספר החזה שנתלה על החולצה. קובץ עם שמות הנופל/ים נשלח במייל לנרשמים בפורמט של “מספר חזה” ואותו הם מדפיסים ומצמידים לחולצה בעת הריצה.

כמו כן יש אפשרות להזמין חולצת ריצה לבנה עם סמל המירוץ תמורת 40 שקל, אותה ניתן לאסוף בסניפי רשת המשביר לצרכן שברחבי הארץ.

להרשמה לחצו כאן >> http://bit.ly/3nZx93G

המוביל והמייסד של “רצים לזכרם” הוא בועז יעקב, חובב ריצה שבשירותו הצבאי איבד כמה מחבריו הטובים לנשק וגם חברים לחיים. את “רצים לזכרם” ייסד יעקב מתוך מטרה להפוך את הריצה לפעילות לאומית ארצית ביום הזיכרון.

לדבריו, “מדי שנה הולך וגדל מספר המשתתפים במיזם המבורך הזה, ואני מאוד שמח על כך. אני מזמין את כולם להצטרף כולי תקווה שמגמת העלייה תימשך והמירוץ חוצה מגזרים, עדות ודעות ומטרתו לאפשר לנו כאומה לזכור את כלל הנופלים באשר הם. אני מזמין את כל עם ישראל להצטרף אלינו גם השנה למיזם המרגש הזה שכבר הפך למסורת עבור רבים”.

צילום: עמותת דרך הרגליים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן