news08.net/ads.txt

רשות המיסים מחלקת כסף – האם אתם זכאים?

כ-150,000 מעטפות ירוקות נשלחות בימים אלו ע”י רשות המסים לאזרחים

כ-150,000 מעטפות ירוקות נשלחות בימים אלו ע”י רשות המסים לאזרחים, שמבדיקת השכר שלהם לשנת 2017 עלה כי יש להם פוטנציאל להחזר מס. שליחת המעטפות בעת הזו תאפשר להם פרק זמן ממושך לבדיקה ולהגשת בקשה להחזר, וכן תאפשר, במידת הצורך, להסתייע בלשכות ההדרכה למילוי הבקשה וכן במרכז המידע.

המהלכים היזומים להחזרי מס של חטיבת שומה וביקורת ברשות המסים מבטאים את יעד הרשות לגביית מס אמת. כזכור, הרשות מיתגה את המעטפות והמכתבים של החזרי מס בצבע ירקרק בהיר במטרה לבדל אותם מדואר רגיל של הרשות ולמשוך את תשומת הלב של המקבלים, שבידיהם מעטפה ששווה כסף.

במהלך הנוכחי איתרה הרשות כ-150,000 אזרחים שלא הגישו בקשות להחזר מס לשנת 2017, ומבדיקת דיווחי השכר שלהם עלה כי ייתכן שהם זכאים להחזר בשל העובדה ששילמו מס עודף מסיבות שונות כמו עבודה אצל שני מעסיקים, אי עריכת תיאום מס, שינוי במצב המשפחתי וכיו”ב. מקבלי המעטפות מוזמנים, לפני הגשת הבקשה להחזר, לבדוק את זכאותם באמצעות הסימולטור ולהגיש בקשה להחזר באמצעות הטופס שצורף במעטפה, וזאת עד סוף דצמבר 2023. כאמור, לצד שליחת המכתבים, הוקמה מעטפת תמיכה הוליסטית, ומקבלי המכתבים שמעוניינים בסיוע, יכולים לפנות למרכז המידע והשירותים של הרשות וללשכות ההדרכה.

במהלך השנה הנוכחית צפויה הרשות לשלוח עוד מעטפות ירוקות לשנות מס נוספות. במהלך הרבעון האחרון של שנת 2022, עם השלמת ההיערכות של הרשות למהלך, נשלחו כ-75,000 מעטפות ירוקות ועד כה הושבו במסגרתו יותר מ-30 מיליון ₪. מדובר בסכום ביניים מאחר שקיימות עדיין בקשות להחזר בהליכי טיפול.

צילום: ארכיון חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן