news08.net/ads.txt

רשות התעופה: “לא היה ירי לכיוון נתב”ג ולא היה ירוט במרחב של נתב”ג”

עם סיום התחקיר שבוצע לאחר האזעקה שנשמעה הערב (ראשון) בלוד ובנמל התעופה בן גוריון עולה כי “לא היה ירי לכיוון נתב”ג ולא היה ירוט במרחב של נתב”ג”.

“לאחר הסריקה עולה כי בתוך נתב”ג אין רסיסים או עצמים חשודים. אין במרחב של נתב”ג (נכון לרגע זה ) אף חלק או רסיסים של טילים. מרגע האזעקה וסיום סריקת המסלולים ועד להמשך הפעילות בשדה עברו 11 דקות”.

כזכור, מטח נורה לעבר המרכז והשפלה: באר יעקב, לוד ויישובים נוספים. ככל שידוע אין נפגעים.

מד”א: בהמשך לאזעקות שנשמעות בדקות האחרונות. בשלב זה לא התקבלו קריאות בקו החירום 101 על נפגעים כתוצאה מנפילת רקטות. צוותי מד”א מטפלים במספר פצועים קל שנחבלו בדרך למרחב מוגן ומספר נפגעי חרדה.

כאמור, לא התקבלו כל קריאות על נפגעים כתוצאה מנפילות.

איחוד הצלה: עקב האזעקות שנשמעו בשעה האחרונה במרכז ודרום הארץ ובשפלה טופלו ע”י צוותי הרפואה של איחוד הצלה 16 נפגעים באורח קל. נחמן טובול דובר און ליין של איחוד הצלה מסר: “מדובר בפצועים שמעדו ונחבלו בדרכם למקלטים ולמרחבים מוגנים, ובסיוע למספר נפגעי חרדה. כלל הנפגעים בשלב זה מצבם מוגדר קל”.

**

בתוך כך, כוחות משטרה הוזעקו בעיר אשקלון בעקבות דיווח על נפילת פריט רקטי במבנה. מהמקום פונה על ידי מד”א פצוע קל (על פי גורמי הרפואה) לבית החולים ברזילי. נגרם נזק למבנה. חבלני משטרת ישראל טיפלו בפריט במטרה להסירו בבטחה מהמקום.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן