מבזקים
אחרי 35 שנה: מהפכת הענק בהיכל התרבות של אור יהודה יוצאת לדרך המשטרה סגרה בבת אחת שישה בתי עסק בנגב מחשש שיהפכו למטרות ירי דירה בהנחה: אלפי משפחות מתחרות על דירה בכפר סבא, יהוד, מזכרת בתיה ואילת בת ים: בני נוער ממשפחות מילואים וכוחות הביטחון פתחו את הקיץ על הגלים אחרי יותר מ – 30 שנות יריבות: הבבא ברוך הגיע להילולה של משפחת איפרגן בנתיבות בירה, רוק וחגיגות 30: פסטיבל הבירה של מודיעין חוזר עם הג'ירפות ומרסדס בנד קריית גת בקזחסטן: העיר מציגה את עצמה לעולים פוטנציאליים ביריד עלייה ראשון מזה 11 שנים בבאר שבע מצאו דרך חדשה להילחם באלימות ברשת: הילדים עצמם הפכו לשומרי הסף של הוואטסאפ ראש העין הוכרה כיישוב זכאי לרישיון נשק אישי מבצע הצלה במעמקי אילת: אלמוג ענק במשקל 80 ק"ג הועבר למקום מבטחים קריית עקרון נערכת לקיץ: שולחנות עגולים למניעת אלימות בקרב בני נוער גבעתיים פותחת עגלת קפה שישית: המחירים הוגבלו, גם טבעונים ורגישים לגלוטן בפנים בן 14 נהג ברכב על גבי הג'אנטים וניסה להימלט מהמשטרה בנתיבות "אם יפגעו במפעלי ים המלח – כל הנגב ייעצר": קרב הענק על 30 אלף משרות בדרום פתח תקווה: קטין הותקף ונפצע, מספר קטינים נעצרו במהלך הלילה מהכיתה אל הכוכבים: 47 נערות מבאר שבע ואופקים מסיימות שנה ראשונה בתוכנית שמכוונת לעולמות התעופה והחלל היתושים כבר כאן: 10 פעולות פשוטות שיעזרו לכם לעבור את הקיץ בלי מזיקים הם הגיעו לישראל בתקופה הכי מורכבת – ובגבעת שמואל מנסים לתת להם בית הסוואנה מתמלאת חיים: שישה עופרי גנו חדשים נולדו בספארי רמת גן לא יורדות מהפודיום: המתעמלות מאשקלון כבשו שתי אליפויות ארציות

רשת אורט מתגייסת למאבק בנגיף הקורונה ומקימה מרכז התחסנות לבני נוער בגן יבנה

בתקופה האחרונה נשמעות חדשות לבקרים פניות משרד הבריאות לבני הנוער להתחסן, תוך הדגשת חשיבות ההתחסנות למאבק בנגיף הקורונה. ערב פתיחת שנת הלימודים תשפ"ב, עם הזינוק במצב התחלואה, קיבלה הנהלת רשת אורט ישראל החלטה להירתם למאמץ הלאומי בעידוד תלמידים להתחסן. הרשת כגוף המוביל 100,000 בני נוער, רואה בשליחות חשובה זו חלק מאחריות ושותפות להובלת המאבק בהתפשטות הנגיף ולעשיית כל מאמץ אפשרי לפתיחת שנת הלימודים כסידרה.

בעקבות פניתו של ראש הממשלה, נפתלי בנט, אל מנכ"ל רשת אורט ישראל, צביקה פלג, הנחה האחרון את מנהלי בית הספר ברשת לפעול ולעשות ככל הניתן על מנת שאוכלוסית התלמידים תחוסן. כחלק מהמאמץ מקדמת הרשת תשדירי הסברה, הקוראים לתלמידים מגיל 12 להתחסן ומזמינים אותם להתחסן בבתי הספר של אורט.

החיסונים נערכים על ידי נציגי מד"א בביה"ס של אורט בהם מוקדי התחסנות, בתיאום מראש ועל פי המועד שיתואם עם משרד הבריאות ומד"א בין התאריכים 15-31.8.21, החיסונים מיועדים לכלל תלמידי ישראל בגילאי 12-18 על פי נהלי משרד הבריאות ונדרש אישור הורים חתום (או הורה מלווה).

ביום שני הקרוב יוקם מרכז התחסנות עבור בני נוער באורט רבין גן יבנה. ליצירת קשר: 08-8570686 שלוחה 100. לכו להתחסן!

קבוצת ערים
קטגוריות

זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.

דילוג לתוכן