news08.net/ads.txt

רשת הדיור המוגן ״נווה עמית״ זוכרת ולא שוכחת

מלי קושא מנהלת רשת הדיור המוגן והמרכז הרפואי הגריאטרי: “נפלה בחלקי הזכות להכיר מקרוב את הניצולים”

לקראת יום השואה הבינלאומי החל היום, הצטרפו דיירי הדיור מוגן מרשת ״נווה עמית״ לקמפיין ניצולי שואה הבינלאומי #WeRemember, שיוזם זו השנה ה-8 הקונגרס הציוני WJC בשיתוף אונסקו, להנצחת השואה ברשתות החברתיות.

המצולמים בסרטון קמפיין הם ניצולי שואה, דור אחרון להעיד על הזוועות, ההשמדה והרדיפות שעברו במלחמת העולם השנייה המבקשים ולשמר את זכר משפחותיהם וקהילותיהם שנרצחו באכזריות על ידי הנאצים. חלק גדול מהמצולמים היו ילדים בשואה, כאשר נאלצו להסתתר בעליות גג ומרתפים, להחליף זהויות ולשרוד בתת תנאים במחנות ריכוז ובצעדות המוות. כנגד כל הסיכויים הצליחו לשרוד ולהקים את המדינה. הפרויקט נועד להשמיע את קולם, למען שימור הזיכרון לדורות הבאים וכנגד מכחישי השואה.

מלי קושא מנהלת רשת הדיור המוגן והמרכז הרפואי הגריאטרי, מציינת : “נפלה בחלקי הזכות להכיר מקרוב את הניצולים, ומצדיעה לאותם דיירי קהילות של הרשת, שבחרו להתגייס לקמפיין ההנצחה הבינלאומי ולתת את עדותם ממקור ראשון, על האירועים הקשים שעברו במהלך השואה. אנו מלווים את ניצולי השואה לאורך כל השנה, שחווים את הצלקות והטראומה שהותירו המאורעות, ומרגישים כי ניתנה לנו זכות גדולה להעניק להם בית יציב לצד כל התמיכה הנדרשת”.

צילום: זהבה בן דוד, מיטל ברזילי, עדי סרפר, יפעת יפלח

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן