news08.net/ads.txt

רשת חוויות ברחובות קלטה 6000 ילדים במסגרות החינוך הבלתי פורמאליות

גולן ביטון: “אם למדנו משהו מה-7.10 באוקטובר שזה שאין דבר כזה ‘צפוי’ – גם הבלתי צפוי הוא מבחינתי תרחיש אפשרי”

רשת חוויות פתחה אמש בהתראה קצרה את כל מסגרות החינוך הבלתי פורמאליות בעיר. גולן ביטון: “העובדים וההורים התגייסו וגילו אחריות”

רשת חוויות הודיעה אמש בשעה 07:30 בבוקר כי היא פותחת את כל מסגרות החינוך הבלתי פורמאליות בעיר, בהן מעונות, צהרונים, קייטנות פסח במרכזים הקהילתיים ועוד, לצד אירועי פנאי קהילתיים, זאת תוך שעות ספורות ולאחר שפיקוד העורף הורה על חזרה לשגרה בחצות הלילה. תוך כשעתיים מרגע ההודעה החלו כולם לחזור לפעילות – וכלל המסגרות נפתחו.

גולן ביטון, סייר היום במסגרות, שקלטו אמש כ-6,000 ילדים, ואמר: “התרגשתי לראות את ההתגייסות של מנהלי ועובדי הרשת – ולא פחות את אורח הרוח והגב שקיבלנו מההורים, שהבינו את המצב. בשנים האחרונות כולם מתמודדים עם משברים לאומיים ועולמיים, מהקורונה ועד למלחמה שפרצה בטבח ה-7.10, כך שזה לא מובן מאליו שהתושבים והצוותים מצליחים לגלות חוסן וסבלנות למעברים החדים משגרה לחירום”.

ביטון סיפר כי הוא הגיע מוכן לפתיחת המסגרות לאחר שנערך מראש לאפשרות: “אם למדנו משהו מה-7.10 באוקטובר שזה שאין דבר כזה ‘צפוי’ – גם הבלתי צפוי הוא מבחינתי תרחיש אפשרי ולכן, הגענו מוכנים לחזרה לשגרה, שעם כל הקושי והאתגר שעמד בפנינו עם הודעת הפיקוד, יש לה ערך מאוד גדול למדינה ולנו כעיר, על אחת כמה וכמה לילדים. אני מבקש להודות לכולם על ההתגייסות ובראש ובראשונה לראש העיר, מתן דיל, שתמך ואישר את התוכניות – החלטות שהיו מאוד משמעותיות בזמן אמת”.

 

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ פורום חדשות אונליין מהערים: חולון, בת ים, ראשון לציון, אזור, באר יעקב, רחובות, נס ציונה, תל אביב ועוד… לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: רשת חוויות רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן