רשת חוויות ברחובות תעצור פעילות ל-100 דקות ותקיים התכנסות קהילתית

“ביום ראשון נעצור ונתאחד עם הכאב וגם עם התקווה לשובם של כולם הביתה בשלום, ובכך נתחזק ונמשיך את דרכם של אלו שלא ישובו ואלו שבע”ה ישובו הביתה בריאים ושלמים בגופם ובנפשם”.

רשת חוויות רחובות מציינת את יום ה- 100 לטבח ולחטיפות שבת השחורה, ה-7.10 ופרוץ המלחמה, בהתכנסות קהילתית, בהשתתפות ליאור ברזילי, אביה של סמלת אושר שמחה ברזילי הי”ד.

בכך מצטרפת הרשת ליוזמת משפחות החטופים והחטופות והסתדרות העובדים הכללית לעצירת המשק ל-100 דקות ביום ראשון הקרוב, 14.1. במסגרת זו, במשך 100 דקות לא תתקיים קבלת קהל ולא יינתן מענה טלפוני במשרדי הרשת, בין השעות 10:45-12:30.

בהתכנסות, שתפתח בשעה 10:45, במרכז קהילתי חוויות שוויץ רחובות החדשה ישתתפו ליאור ברזילי, אביה של סמלת אושר שמחה ברזילי הי”ד שנפלה ביום ה-7.10, בשירותה כסמלת מבצעים בחטיבה הצפונית, בת 19 בנופלה. אילן גרזי יספר את סיפורם של החטופים צחי עידן ועומר ונקרט.

אמיתי כהן, סגן ראש העיר ויו”ר הרשת: “עם ישראל עצר את נשימתו בכאב וזעזוע ביום שבת השחורה, ואלו מלווים אותנו מאז מידי יום ביומו. עם זאת, מלחמת הקיום ארוכה וכולנו מחויבים לשמור על החוסן הלאומי, כך שכולנו למעשה ממשיכים לנהל שגרת חירום, להחזיק את החיים. ברור לנו שזהו תפקיד משמעותי וחשוב להצלחתם של הלוחמים והלוחמות בחזית, לחיזוק משפחות החטופים, לתמיכה במשפחות השכולות, לחיבוק המשפחות המגוייסות, להמשך קיומנו”. עוד מציין כהן כי: “אנו מצליחים להפגין אחדות שאין דומה לה בעולם כולו, וביום ראשון נעצור ונתאחד עם הכאב וגם עם התקווה לשובם של כולם הביתה בשלום, ובכך נתחזק ונמשיך את דרכם של אלו שלא ישובו ואלו שבע”ה ישובו הביתה בריאים ושלמים בגופם ובנפשם”.

גולן ביטון, מנכ”ל הרשת: “אנחנו ממשיכים לשמור על שגרת החיים בצל המלחמה בכל הכוח, לחבק את התושבים, לאפשר את המשך הפעילות של המשק, לשמור על מסגרות לילדים, לתמוך ולעודד בהתכנסות לפעילויות ואירועים. זה לא פשוט לאף אחד ואחת, כשכל יום החטופים עדיין לא שבו הביתה, כשכל יום ‘הותר לפרסום’ שמותיהם של הנופלים והנופלות במערכה על הגנת המולדת, הרבה מאוד עצב אבל ממשיכים בכל הכוח. אני מחזק את ידיהם של העובדים והעובדות שבאופן יזום ואישי נרתמים למשימות הרשת. תודתי למירב אהרון, מנהלת מרכז שוויץ רחובות החדשה ולצוות, שמבין הדמעות הצליחו לארגן את ההתכנסות החשובה”.

הציבור מוזמן, הכניסה חופשית

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: רשת חוויות רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן