news08.net/ads.txt

רשת חוויות חותמת: מפגש זום בנושא מהפכת האופנה לצמצום משבר האקלים

רשת חוויות חותמת את הבלאק פריידי וחודש הקניות במפגש זום בנושא מהפכת האופנה לצמצום משבר האקלים


יום שני , 30/11 שעה 21:00.

בשבוע שעבר רשת “חוויות” יצאה במבצע חברתי סביבתי לאיסוף וחלוקת בגדים, זאת בצל חודש הקניות הבינלאומי וכחלק מהעלאת המודעות לצרכנות נבונה ומתחשבת יותר ובמטרה לעודד ולגייס את קהילת העיר למחזר מוצרי טקסטיל משומשים ולתרום לסביבה ולחברה.

כעת, על רקע שבוע בלוק פריידי ורצון להעלות את המודעות לתעשיית האופנה שהיא הגורם השני לזיהום סביבתי , רשת “חוויות” חותמת את חודש נובמבר במפגש זום עם טל מדהלה, רחובותית בנושא: מהפכת האופנה לצמצום משבר האקלים.
יום שני, 30/11 שעה 21:00.

טל מדהלה מומחית בתעשיית האופנה העולמית כבוגרת של London College of Fashion וחברה בצוות מדיניות של האו”ם לפיתוח סטנדרטים לברות קיימא וחדשנות בתעשיית האופנה העולמית. חוקרת, יזמית ויועצת עיסקית בתחום החדשנות והאימפקט, בעלת ניסיון בעבודה עם מיזמים טכנולוגים, תאגידים, ארגוני מחקר, אקדמיה ומשקיעים בישראל ובעולם.

מאחורי היוזמה למבצע איסוף בגדים וטקסטיל וחתימת חודש הקניות בהרצאה בנושא: מהפכת האופנה לצמצום המשבר עומדים: חברי המועצה איטל בציר אלשיך ואמיתי כהן, יו”ר רשת “חוויות”.

 

קישור לזום:

Join Zoom Meeting
https://rehovot.zoom.us/j/95663757912?pwd=ODZjVkZiSHQ1SUhkc0xDQk51Yk9XZz09
Meeting ID: 956 6375 7912

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן