news08.net/ads.txt

רשת חוויות יוצרת חברויות וירטואליות בין ילדים ונוער עם צרכים מיוחדים לבין נוער מתנדב

ילדים מיוחדים – לא בודדים: פרויקט חברים מיוחדים הינו מיזם של החברה למתנסים, “שנולד” מתוך משבר הקורונה ויצא לדרך במהלך הסגר הראשון, בחודשים מרץ-אפריל 2020. “הרעיון להקים מיזם כזה נוצר מתוך הבנה שבתקופת הסגר, אנשים חשים בדידות גדולה מאוד, ותחושות של בדידות עצומה קשה מנשוא, שעלו בעיקר מתוך שיחות עם אנשים עם צרכים מיוחדים”, אומרת ליאת שכטר, רכזת אוכלוסיות מיוחדות ברשת חוויות, שהובילה את הפיילוט ברחובות.

האחים גאיה ויועד פרי, שהתנדבו במסגרת הפיילוט

 

בימים אלו, בעקבות הסגר הנוכחי, הוחלט ברשת חוויות להמשיך את המיזם, במטרה לייצר חברויות וירטואליות בין ילדים ונוער עם צרכים מיוחדים (גיל 10-21) לבין נוער ללא צרכים מיוחדים (גילאי 14+). יש לציין כי במסגרת הפיילוט בסגר הראשון גייסה שכטר 9 משתתפים ו-9 מתנדבים, על כך היא אומרת: “היה פיילוט מוצלח מאוד ורשת חוויות החליטה גם הפעם, להרים את הכפפה ולקדם את הפרויקט, יחד עם החברה למתנסים עבור האוכלוסיות המיוחדות בעיר. עד כה איתרנו כ-30 בני ובנות נוער מתנדבים ואנו פונים למשפחות לילדים ונוער עם צרכים מיוחדים להירשם ולהצטרף למיזם”. 

לשאלה כיצד ניתן להצטרף לפרויקט, מסבירה שכטר כי בשלב ראשון, הן המשתתפים והן המתנדבים, יתבקשו למלא טופס פרטים אישיים מקוון, הכולל תחומי עניין והוא יועבר לחברה למתנסים. בשלב השני יבוצעו התאמות בין מתנדבים למשתתפים על פי גילאים ותחומי עניין משותפים. “המתנדבים יעברו הכשרה על ידי החברה למתנסים כדי להסביר להם ולהנגיש עבורם את נושא הצרכים המיוחדים ולאחר ההכשרה נעביר את פרטי המשתתף שצוות לו בצירוף מספר הטלפון של המשתתף, על מנת להתחיל לייצר עימו קשר רציף, של שתי שיחות שבועיות של כחצי שעה כל אחת. למתנדבים יינתנו רעיונות להפעלות, למשחקים ולפעילויות עבור המפגשים הווירטואליים, הכשרה צמודה, ליווי וסיוע”, אומרת שכטר, רכזת הפרויקט בעיר מטעם רשת חוויות.

להצטרפות ניתן לפנות לליאת שכטר או בטלפון 052-700-4142.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן