news08.net/ads.txt

רשת חוויות מדווחת: “עלייה ניכרת ברישום לקייטנות לעומת אשתקד”, 3,740 ילדים השתתפו במחזור הראשון של הקייטנות במרכזים הקהילתיים ובגני הילדים

רשת חוויות פתחה אתמול בבוקר את המחזור הראשון של הקייטנות במרכזים הקהילתיים ובגני הילדים ומדווחת על 3,740 ילדים משתתפים – כאשר בגני הילדים בעיר החלו את הקייטנות 2,910 ילדים בגילאי 3-6, במסגרת צהרוני רשת חוויות ובחודש אוגוסט יחלו כ-700 ילדים. הרשת מדווחת כי השנה נרשמה עליה של מאות ילדים ברישום לקייטנות בגנים לעומת אשתקד. בסך הכל מדווחת הרשת על 

4,970 ילדים רשומים בקייטנות חוויות.

במרכזים הקהילתיים שוויץ רחובות החדשה ושוויץ המדע, נפתחו קייטנות במגוון תחומים ונושאים, המיועדות לגילאי בתי הספר היסודי, חלקם מכיתות א’ וחלקם מכיתות בוגרות יותר, כגון קייטנת מיינקראפט, קייטנת הישרדות, מולקולה, סדנאות מחול, מחנה של התעמלות אומנותית, קפוארה ועוד. מחזור שני של קייטנות במרכזים ייפתח ב-22.7. במרכז הקהילתי אושיות החלה קייטנה של בית הספר של החופש הגדול ובשכונת גבירול, הולנדית ייהנו הילדים ממחנאות וסדנאות בחוגים. במרכז קהילתי נווה יהודה החלה קייטנת art camp קייטנת אומניות.


בשכונת רחובות הצעירה וקריית משה נפתחה קייטנה לעולים לכיתה א’ ועד ו’ עם מגוון פעילויות. הילדים יצאו להרפתקה עם מגוון פעילויות, ביניהם ימי בריכה בקאנטרי וייסגל, סיור במכון דוידסון לחינוך מדעי במכון וייצמן, יום קרקס הכולל מופע ג’אגלינג, נסיעה לסופרלנד לילדי ג’-ו’, טיול בטעם של פעם באתר הפרדסנות, יום נינג’ה ישראל ועוד מגוון רחב של פעילויות, הופעות ותכנים מרתקים.

ראש העיר, רחמים מלול: “רשת חוויות מעניקה פתרון כולל לילדי רחובות: מסגרות חינוך בלתי פורמליות, צהרונים ובקיץ – מנהלת את קייטנות הקיץ בצהרונים ובמרכזים הקהילתיים. אני מברך על ההיצע והפעילות האיכותית שהרשת מקיימת ומאחל קיץ נעים, מהנה ובטוח לילדים, להורים ולעובדי מערך הקייטנות”.

יו”ר הרשת, אמיתי כהן: “רשת חוויות נערכה עם צוותים מקצועיים להפעלת קייטנות הקיץ, על מנת להבטיח שהות נעימה ועשירה בתוכן איכותי. מידי שנה נבחר נושא מרכזי לקייטנות והשנה אנו עוסקים בתחום האמנותיות, מה שיאפשר לכל אחד ואחת לפתח את התחביבים שלו באופן אישי ולהנות מהעיסוק ביצירה. אני מאחל לכל הילדים הנפלאים ולצוותי רשת חוויות קיץ נעים והמשך חופשה מהנה”.

צביקה מדהלה, מ”מ מנכ”ל הרשת: “צוותי הגנים עברו הכשרה, ימי הערכות והדרכות בטיחות ומוכנים עם מגוון תכנים. הקייטנות בגני הילדים השנה יתקיימו בסימן ‘קיץ של אומניות’ והילדים ילמדו על אמנים מפורסמים, ייחשפו לסוגי אמנות ויצירות, ייהנו ממופע אינטראקטיבי, חוגים מעולם התיאטרון והמוסיקה ויצפו בהצגה מעולם הציורים. אני מאחל לכולם חופשה מהנה ובטוחה”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן