news08.net/ads.txt

רשת חוויות פותחת את הרישום לקייטנת פסח לכל ילדי הגנים העיר

ההרשמה באתר רשת חוויות, בין התאריכים 2-14.3 | ילדי הצהרונים אינם צריכים לבצע רישום

פסח של חוויות: תוכנית עשירה בתכנים ויצירה מחכה לילדי הגנים בקייטנות חוויות, שייפתחו להרשמה לכל ילדי העיר, בעלות סמלית של 130 שקל כולל ארוחת בוקר. מועדי ההרשמה: 2.3-14.3 באתר רשת חוויות

ילדי הצהרונים רשומים לפעילות ליום מלא, כחלק מהתוכנית השנתית, ללא צורך בהרשמה. רשת חוויות נותנת מענה לכלל ילדי הגנים של העיר כולל ילדי החינוך המיוחד ומסגרות מיל”ת, ופותחת את ההרשמה לקייטנות פסח גם לילדים שאינם רשומים לצהרונים במהלך השנה, זאת בתיאום ובשיתוף הנהגת ההורים העירונית ואגף החינוך בעיריית רחובות.

הקייטנה תתקיים במשך חמישה ימים (28.3-3.4) בין השעות 7:30-13:00 וברשת מציעים תוכנית פדגוגית עשירה, ברוח החג, הכוללת שולחנות פעילות עם משחקים דידקטיים, פעילות בתנועה, שעת סיפור, יצירה, המחזות, משחקי חברה ועוד. מסגרת הקייטנות כוללת ארוחת בוקר ובמסגרות בהן משתתפים ילדים עם אלרגיות, תתבצע התאמה של הפעילות והארוחות.

ברשת מדגישים כי הוחלט שלא לעלות את עלויות הקייטנה, והיא תעמוד על מחיר סימלי של 130 שקל לילדי העיר שאינם רשומים לצהרונים (עד השעה 13:00), כאמור בהרשמה מראש בלבד, בין התאריכים 2-14 במרץ.

שימו לב! ילדי הגנים ובתי הספר של רשת חוויות, אשר רשומים למסגרות לאורך כל השנה, אינם נדרשים בהרשמה מראש והקייטנות נפתחות עבורם ליום מלא, עד השעה 16:00, ללא תשלום נוסף. כולל ארוחת בוקר וצהריים.

אמיתי כהן, סגן ראש העיר ויו”ר רשת חוויות: “מעבר לפעילות החינוך הבלתי פורמלי השוטפת, שאנו מנהלים בכל השנה, בהשתתפות אלפי ילדי העיר, החלטנו יחד עם הנהגת ההורים והעירייה, לפתוח את האפשרות להצטרף לקייטנות פסח עבור כולם. אנו מודעים לאתגרים שעומדים בפני ההורים ולכן, מציעים פתרון איכותי, בעלות סימלית. אני מזמין את כולם להצטרף לקייטנות של חוויות ומאחל חג שמח וכשר וחופשת פסח נעימה”.

גולן ביטון, מנכ”ל רשת חוויות: “אנחנו משקיעים חשיבה ומשאבים רבים בפתיחת מסגרות הקייטנות, במטרה לתת מענה איכותי ביותר לילדים ולהורים. התהליכים נעשים בשיתוף עם הנהגת ההורים ואגף החינוך בעירייה, וזו מבחינתנו הדרך הנכונה לייצר פעילות מצליחה. החינוך הבלתי פורמלי הוא חלק חשוב ומשמעותי לתושבים, שמאפשר לשמור על רצף ושיגרת חיים. אני שמח שגם השנה נערכנו עם תכנים עשירים וצוותים מצוינים וזוהי ההזדמנות להודות להם על המסירות ולכל צוות האגף בהובלת שלי מרין. אני מזמין את כולם להירשם ומאחל חג שמח וכשר וחופשה נעימה”.

הקייטנות יתקיימו במשך 5 ימים, בין 28.3-3.4 כולל ארוחת בוקר | ההרשמה באתר רשת חוויות, בין התאריכים 2-14.3 | ילדי הצהרונים אינם צריכים לבצע רישום | להרשמה: https://www.havayot.org.il/pesaj23/

צילום: דוברות רשת חוויות רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן