news08.net/ads.txt

רשת חוויות פותחת את סדרת הקיץ לצעירים עם אורי חזקיה

סגן ראש העיר אמיתי כהן: הקיץ ברשת חוויות יוצאים עם סדרת אירועים ייחודית ואיכותית לצעירים בגילאי 20-40 | מתי? חמישי, 29.6, 50 שקל לכרטיס לתושבי העיר

רשת חוויות ממשיכה להרחיב את פעילות הפנאי האיכותית לצעירי העיר ותפיק סדרת אירועים ייחודית ואיכותית לקיץ הקרוב.

אמיתי כהן, סגן ראש העיר ויו”ר רשת חוויות, מציין כי: “הפעילות הייעודית לצעירים החלה עם פניות שקיבלתי, בבקשה לייצר מפגש תרבות ופנאי מתאימים לקהל הצעיר. שיתופי הפעולה עם התושבים והביקושים בפועל, לימדו אותנו שקיים צורך ויש צימאון לפעילות וכן, כיצד להתאים את התכנים לצרכים מגוונים, הן של תחומי עניין והן של קהילות מגוונות. הקיץ ברשת חוויות בהובלתו של המנכ”ל גולן ביטון וצוות תחום צעירים, אנחנו יוצאים בסדרה רחבה חדשה, שתציע בילוי איכותי קרוב לבית, בתחומי תרבות, העשרה ודעת. במקביל, התחלנו לייצר חיבורים לקהילת הסטודנטים, דרך אגודות הסטודנטים ואני מאמין שהקשרים ילכו ויעמיקו, כך שנוכל לתת שירות ממוקד וטוב יותר, שעונה על כל הציפיות. ברכותיי למרכז פרס, הראשון שהרים את הכפפה והחליט להשתתף בסבסוד כרטיסים למופע הפתיחה גם לסטודנטים תושבי חוץ, ובכך יקל עליהם ויסייע לנו להביא לעיר עוד ועוד צעירים”.

במהלך החודשים הקרובים יתפרסמו אירועים ומפגשים המיועדים לצעירות וצעירים בגילאי 20-40, בשפע תחומי עניין, בהם מופעי סטנדאפ, הרצאות, סדנאות ועוד. הפעילות מתקיימת בשיתוף אגודות הסטודנטים והמוסדות האקדמאים, כחלק מחיזוק הקשרים, החיבורים וההכרות עם הקהילה האקדמאית בעיר, הכוללת אלפי סטודנטים וסטודנטיות.

אירוע פתיחה: מופע סטנדאפ עם אורי חזקיה, יום חמישי 29.6 בבית העם – היכל התרבות רחובות, 20:30 פתיחת דלתות. עלות מסובסדת לתושבי העיר וסטודנטים תושבי העיר וסטודנטים תושבי חוץ של המרכז האקדמאי פרס – בעלות 50 שקל. תושבי חוץ בעלות של 70 שקל.

לפרטים ורכישת כרטיסים: https://tic.li/yQN437g

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן