news08.net/ads.txt

רשת חוויות רחובות: השילוב של אמיתי כהן וגולן ביטון הוכיח את עצמו

דירקטוריון רשת חוויות אישר את התקציב לשנת 2023, הכולל עליות חדות בהשקעות בתחומי חברה וקהילה, ילדים ונוער. בין התוכנית – פתיחת מרכזים, מסגרות חינוך ופנאי, פעילויות חדשות ומעל ל-150 אירועי תרבות

דירקטוריון רשת חוויות אישר את התקציב לשנת 2023, הכולל עליות חדות בהשקעות בתחומי חברה וקהילה, ילדים ונוער. בין התוכנית – פתיחת מרכזים, מסגרות חינוך ופנאי, פעילויות חדשות ומעל ל-150 אירועי תרבות. בשורה התחתונה: השילוב של אמיתי כהן וגולן ביטון הוכיח את עצמו בגיבוי חברי הדירקטוריון הכוללים את דניאל בר, דנה צור, החשב דני אזולאי, סימונה אבוקסיס, עו”ד שמוליק בר דאנזאן וגלעד מזרחי.

בשנת 2023 חל גידול של 10% בתקציב רשת חוויות והוא עומד על כ-150 מיליון שקל, כתוצאה מהרחבת הפעילות במרכזים הקהילתיים ופיתוח מענים חדשים ללקוחות, כך עולה מתקציב 2023 של רשת חוויות, שאושר הערב (22.5) פה אחד בישיבת הדירקטוריון.

נכון להיום, היקפי הפעילות של הרשת נמצאים בצמיחה, לאחר שגם בשנת 2022 רשת חוויות שמרה באחריות על איזון תקציבי. יש לציין כי בתקציב 2023 נרשמה עלייה של 25% בהשקעות בתחומי חברה וקהילה, עלייה של 25% בתחומי ילדים ונוער ועלייה של 14% בהשקעות לצעירים.

בין ההשקעות האמורות, בחודש ספטמבר הקרוב צפויים להיפתח מרכז קהילתי חדש ומעון צעדים חדש בשכונת חצרות המושבה; ייפתחו מרכז חכמולוגי – מרכז טכנולוגי ייחודי לגיל הרך וילדים בבית החמישה; בית קפה “שווים בקפה”, שיופעל ע”י אוכלוסיות מיוחדות במרכז חוויות שוויץ המדע וחוויות שוויץ רחובות החדשה וכן, לאחרונה נפתח מועדון לאנשים עם צרכים מיוחדים בגילאי 21 ומעלה ברחובות החדשה. עוד השנה מתבצע שיפוץ ופתיחה מחודשת של אולם קריית משה ויפתחו שתי ספריות חדשות בבתי הספר בשכונות מקוב ורחובות ההולנדית, שייתנו מענה גם לתושבי השכונה.

אמיתי כהן, סגן ראש העיר ויו”ר דירקטוריון הרשת: “השנה חל גידול של 10% בתקציב רשת חוויות והוא עומד על כ-150 מיליון שקל, כתוצאה מהרחבת הפעילות במרכזים הקהילתיים ופיתוח מענים חדשים ללקוחות. נכון להיום, היקפי הפעילות של הרשת נמצאים בצמיחה, לאחר שבשנת 2022 רשת חוויות שמרה באחריות על איזון תקציבי”.

“חשוב לציין שתנופת העשייה ברשת היא תוצאה של שיתופי פעולה עירוניים רחבים עם כלל הגורמים, העירייה והנהגת ההורים. אחרי תוכניות רבות והערכות היקפית לקראת שנת הפעילות התקציבית 2023, אנחנו רואים את התוצאות מדברות בשטח, את שיתופי הפעולה מתרחבים ואת המעורבות ושביעות הרצון של ההורים מאיכות השירותים עולה בהתאם. יחד נמשיך להוביל את העשייה הקהילתית והחברתית בעיר.

“תודתי האישית לראש העיר שמוביל את המדיניות העירונית ובתוך כך תומך ומחזק את ידינו בהיקפי העשייה והמענה הצומחים, לחברי וחברות הדירקטוריון, מנהלי הרשת והעובדים, שעושים לילות כימים להצלחת הפעילות ובראשם מנכ”ל הרשת ולכל השותפים הרבים”.

גולן ביטון, מנכ”ל רשת חוויות, אמר כי: “שנת 2023 מתאפיינת בצמיחה, ועלייה בהשקעות רחבות היקף בתחום החינוך הבלתי פורמלי והקהילה. ההתנהלות התקציבית של רשת חוויות מתוכננת בקפידה והיא מקושרת לתוכנית עבודה רוחבית. אני מודה ליו”ר הרשת על הרוח הגבית ותמיכתו לאורך כל הדרך יחד עם ראש העיר”.

ביטון ציין עוד כי: “הורחבו פעילויות הרשת בכל תחומי החינוך הבלתי פורמאלי, התרבות והפנאי. בין היתר התקיימו מעל ל-150 אירועי תרבות ייחודים לחגים’; חוגים חדשים וקייטנות חדשות במרכזים הקהילתיים, תוכנית תרבות ופנאי ייחודית לצעירים ועוד.

עוד נרשמו השקעות רבות בהמשך פיתוח והעמקת התוכניות הפדגוגיות וההכשרות המקצועיות. תחום פעילות הצהרונים והמעונות זכה למינוף אדיר, לרבות הוספת הדרכות לצוותים, מערכים פדגוגים מושקעים, קורס גישור לצוותים בשת”פ עם המרכז העירוני, ועוד. השירות והמענה הוא במקום הראשון ומכאן נמשיך ונצמח עם ‘חוויות חדשות’, זאת לאחר שהצלחנו לחדש ולרענן, הן בפן הפיזי והן בהיבטי תוכן, את פעילות הרשת והשירות למגוון רחב של קהילות”.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: דוברות רשת חוויות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן