רשת חוויות תקיים השתלמות לעובדיה בים המלח. בתכנית האמנותית: הופעה של שרית חדד

כמיטב המסורת: בסוף חודש אוגוסט תקיים רשת “חוויות” השתלמות ייחודית בה ישתתפו עובדי הרשת מכלל הסניפים – בים המלח. הנופש בן היומיים יכלול את טקס העובדים המצטיינים.

לאחר שבשנים עברו יצאו עובדי רשת חוויות לצפון ולירושלים – השנה קברניטיה – המשנה לראש העיר ויו”ר הדירקטוריון עו”ד יניב מרקוביץ’ והמנכ”ל עדי דויטש בשיתוף עיריית רחובות בראשות רחמים מלול ובסיוע יו”ר ועד הפעולה גולן ביטון משנים אוירה. לראייה, בין התאריכים 23-24 באוגוסט הם ינפשו יחד במלון “דיוויד” בים המלח. לפני שיגיעו אל יעדם הם יעצרו במוזיאון מורשת הבדואים שם יתכבדו במאכלים המסורתיים של המטבח הבדואי.

מפנק. עו”ד יניב מרקוביץ’, יו”ר דירקטוריון חוויות.

בהמשך החופשה יצפו להם הרצאות על בריאות, מוצרי החן והטיפוח המקומיים וכמובן שימוש במתקני המלון, הספא והבריכה. בתכנית האמנותית יופיעו הקומיקאית אביגיל קליין במופע בידור מקורי הכולל את שיתוף הקהל וכמובן  הופעה של שרית חדד, שתגיע לאירוע עם בטן של חודש שמיני ולאחר שסיימה את סיבוב ההופעות לאלבומה האחרון “שרה שרה”.

יו”ר ועד הפעולה סייע בארגון התכנית. גולן ביטון

את האירוע יחתום המנכ”ל עדי דויטש בהרצאה “הכח שבך”. דויטש שהודיע על פרישתו מן התפקיד לאחר שבע שנים, יוצא במסע אישי בכל רחבי הארץ, במהלכו הוא פורט את סיפור חייו מהרגע שהפך לנכה צה”ל כאשר איבד את רגלו במלחמת לבנון הראשונה וכנגד כל הסיכויים, בעזרת כוחות נפש אדירים,סיים 6 פעמים את תחרות איש הברזל.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן