news08.net/ads.txt

רשת מחסני השוק, בבעלות משפחות נעמן וכהן, במחווה מרגשת לידידי סורוקה

רשת מחסני השוק, בבעלותן של משפחות נעמן וכהן, במחווה מרגשת לידידי סורוקה “רק ביחד ננצח את הקורונה”. הפתיעה את צוותי הרפואה במחלקת קורונה בבית החולים סורוקה, עם מאות עציצים ממותגים במסר, אשר ניתנו כשי הוקרה עבור פועלם ומאמציהם של הצוותים בטיפולם המסור מסביב לשעון בחולי הקורונה.

מחווה זו מצטרפת לעשייה ותרומה לקהילה רבה המהווה נר לרגליה של הנהלת הרשת, אשר תורמת באופן שוטף לעשרות עמותות וארגוני צדקה.

מהנהלת הרשת נמסר “מדובר במחווה צנועה אשר נועדה להעלות חיוך על פניהם של צוותי הרפואה בבית החולים סורוקה, אשר עושים  עבודת קודש וימים כלילות בעשייה מבורכת וחשובה מאין כמותה- הצלת חיי אדם. זה המעט שאנו יכולים לתת על מנת לשקף בפניהם את ההערכה והגאווה הרבה שאנו רוחשים להם. בחרנו בחג ט”ו בשבט שהוא חג שבו שותלים ומכינים את הקרקע לקצירת הפירות, באנלוגיה המשקפת את ההשקעה העצומה שהם מעניקים לכל מטופל ומטופל במלחמה נגד הנגיף. זו הייתה בחירה טבעית בעבורנו להציף את כולם עם תקווה ופריחה הסימבולית בעבורנו עם מסר חדש וברור- רק ביחד ננצח את הקורונה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן