news08.net/ads.txt

רשת MOSES SHOP מתרחבת ופותחת את סניף בדימונה

רשת MOSES SHOP (מוזס שופ),  מקבוצת BBB, מתרחבת בדרום הארץ ופותחת את הסניף  ה- 12 במספר, בדימונה,  במרכז פרץ סנטר. הסניף החדש משתרע על שטח של כ 80 מ”ר ויפתח בהשקעה הנאמדת בכ-  500,000 ₪.

הסניף החדש של מוזס שופ מציע כ- 50 מקומות ישיבה  ופועל ע”פ אסטרטגיית הפיתוח של המותג,  בדגש על תפריט מהודק ואיכותי, הגשה במקום, כמו גם בשירות איסוף עצמי ומשלוחים מהירים לכל רחבי העיר ולבה”ד 1.  זכיין הסניף הינו אלמוג בסט, תושב דימונה בן 28, אשר ניהל עד כה ובמשך 5 השנים האחרונות את הסניף ‘ארומה’, הממוקם באותו המתחם. הסניף הינו סניף כשר –  כשרות רבנות מקומית.

אהובה תורג’מן, מנכ”לית קבוצת BBB: “האסטרטגיה אותה גיבשנו עבור מותג  מוזס שופ’ מוכיחה עצמה, ואנו שבעי רצון מקצב ההתרחבות של המותג הצעיר. בזכות ניהול כלכלי מוקפד של הפחתת תקורות, חסכון בעלויות כ”א ובחומרי גלם ומיתוג נכון ומדויק- סניפי הרשת זוכים להצלחה ולאהדת הקהל ובחורף הקרוב ייפתחו סניפים חדשים, במקומות נוספים בארץ.”

הסניף החדש מצטרף כאמור ל-11 הסניפים  הקיימים של רשת מוזס שופ. סניפי המותג משתרעים על שטח של  80-100 מ”ר ומציעים כ- 30-50 מקומות ישיבה לצד שירותי TAKE-AWAY (איסוף-עצמי) ומשלוחים. תפריט הרשת הינו מצומצם, עדכני ומהודק הכולל מספר מנות אייקוניות ומוכרות מרשת מוזס, לצד מנות חדשות שעברו התאמה לרשת החדשה בעזרתם של אנשי הקולינריה בקבוצת BBB.

 

צילום: רונן לוי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן